MISFITS amb AD
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 10
- Membre des de: dj. feb. 23, 2012 8:55
- Status: Desconnectat
MISFITS amb AD
Bon dia,
us voldria demanar si hi ha cap possibilitat de tenir algun episodi de MISFITS (qualsevol) amb l'audiodescripció.
Gràcies per la feina que feu.
us voldria demanar si hi ha cap possibilitat de tenir algun episodi de MISFITS (qualsevol) amb l'audiodescripció.
Gràcies per la feina que feu.
Re: MISFITS amb AD
Hola !
Doncs si, ja que conservo l'àudio AD. El problema es que no em vaig adonar fins passat uns capitols que hi era, i vaig decidir fer-al sense.
En vols algun només? O tots?
Adéu !
Doncs si, ja que conservo l'àudio AD. El problema es que no em vaig adonar fins passat uns capitols que hi era, i vaig decidir fer-al sense.
En vols algun només? O tots?
Adéu !

-
Gràcies!
Amb un parell en tinc prou. I posats a demanar si són el 3X01 i 3X02 la cosa ja seria perfecte.
I si no pot ser, amb algun dels que queden per emetre ja faré.
Em feu un favor enorme.
Més gràcies.
Amb un parell en tinc prou. I posats a demanar si són el 3X01 i 3X02 la cosa ja seria perfecte.
I si no pot ser, amb algun dels que queden per emetre ja faré.
Em feu un favor enorme.
Més gràcies.
-
He penjat el nou capítol i he penjat també el AD. Quan pugi aniré penjant dels anteriors.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=8936
I aquí tens explicat com reproduir el vídeo amb la AD en mp3 directament:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=10788
Adéu !
PD: Per curiositat, per que vols el AD??
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=8936
I aquí tens explicat com reproduir el vídeo amb la AD en mp3 directament:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=10788
Adéu !
PD: Per curiositat, per que vols el AD??

-
Gràcies!
Vull l'AD perquè estem peparant un curs sobre audiodescripció i necessito material que ja conegui (és a dir que en tingui els guions de doblatge i que hagi passat per les nostres mans --traducció, ajust i correcció--).
M'interessa molt especialment la pel·li A ULLS CLUCS (que no acaba de baixar de cap manera, només té 2 fonts que no es deuen connectar mai) perquè les protagonistes són invidents i tot el guió ja era "diferent", ple de descripcions que no es farien en una pel·li en què els protagonistes hi veuen.
I m'interessa MISFITS perquè hi he participat, me la conec molt bé, és una sèrie molt ben creada i té moments de violència, sexe i humor tot barrejat que ha de ser molt difícil d'audiodescriure.
I evidentment no tinc manera de gravar de la tele que es pugui aprofitar!
Si vols més informació, passa per www.ecad.cat d'aquí a uns quants dies i hi trobaràs tota la informació del seminari i del curs.
Gràcies! Heu estat una salvació (recuperar aquest material amb l'AD ens hauria portat mesos de feina!)
Vull l'AD perquè estem peparant un curs sobre audiodescripció i necessito material que ja conegui (és a dir que en tingui els guions de doblatge i que hagi passat per les nostres mans --traducció, ajust i correcció--).
M'interessa molt especialment la pel·li A ULLS CLUCS (que no acaba de baixar de cap manera, només té 2 fonts que no es deuen connectar mai) perquè les protagonistes són invidents i tot el guió ja era "diferent", ple de descripcions que no es farien en una pel·li en què els protagonistes hi veuen.
I m'interessa MISFITS perquè hi he participat, me la conec molt bé, és una sèrie molt ben creada i té moments de violència, sexe i humor tot barrejat que ha de ser molt difícil d'audiodescriure.
I evidentment no tinc manera de gravar de la tele que es pugui aprofitar!
Si vols més informació, passa per www.ecad.cat d'aquí a uns quants dies i hi trobaràs tota la informació del seminari i del curs.
Gràcies! Heu estat una salvació (recuperar aquest material amb l'AD ens hauria portat mesos de feina!)
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola!
Doncs la tinc sempre compartint A ULLS CLUCS tot i que és ben cert que entre molts/massa altres arxius. Acabo de donar-li màxima prioritat, esperem que en breu aconseguiu poder-la completar.
Fins aviat!

Doncs la tinc sempre compartint A ULLS CLUCS tot i que és ben cert que entre molts/massa altres arxius. Acabo de donar-li màxima prioritat, esperem que en breu aconseguiu poder-la completar.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
-
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Perfecte doncs me n'alegro. Moltes gràcies per compartir!audiodescriptora ha escrit:Ja la tenim tota.
MOLTES GRÀCIES!
(Continuo compartint.)

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
-