Fiscal Chase
Moderador: Petiso
-
enfotimada
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Re: Fiscal Chase
Vinga, no et queixis, Axis, que ja t'estic descarregant el 2x01 
Tal faràs, tal trobaràs.
si si,primer vols una "reconciliacio" i despres te'n vas amb el primer que et promet slot etern 
-
enfotimada
Tú ja vas tenir la teva oportunitat i en vaig treure tot el que vaig poder.
No s'ha de donar mai tot de cop, apren-ne de l'spk2010 que es va insinuant, va fent promeses i oferiments i em va mantenint interessada. Però, en el fons, es fa l'estret i res de res...
No s'ha de donar mai tot de cop, apren-ne de l'spk2010 que es va insinuant, va fent promeses i oferiments i em va mantenint interessada. Però, en el fons, es fa l'estret i res de res...
Tal faràs, tal trobaràs.
-
spk2010
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
No hi ha manera de donar-te res. He rebut el teu misatge però no t'he pogut contestar:
axis, algun sugeriment??
apa, adéu!!!
Codi: Selecciona’ls tots
[19:19] *** Connected
[19:20] *** Desconnectat
[19:25] *** Connectant ...Error
[19:25] *** Buscant amics en la Xarxa Kad ...Error
[19:26] *** Connectant ...Error
[19:26] *** Connectant ...Error
[19:30] *** Connected
[19:31] *** Desconnectat
[19:34] *** Connectant ...Error
[19:35] *** Connectant ...Errorapa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
no tens bona connexio amb l'amule de uku,pots fer dues coses,pujar-ho al SR o m'ho passas a mi i jo a ella

juajuajuajuaenfotimada ha escrit:Tú ja vas tenir la teva oportunitat i en vaig treure tot el que vaig poder.![]()
-
enfotimada
He buscat l'1x10 de Fiscal Chase en la xarxa KAD i no l'hi trobo. Si només tinc aquesta xarxa, no em deuen poder entrar els fitxers que tenen els amics que només estan connectats als servidors.
Però l'spk2010 ha dit que s'havia connectat a la KAD, oi que sí?.
Algú ho enten?.
Tancaré l'amule i engegaré el mophant, a veure si s'arregla.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
enfotimada
SPK2010, el Mophant tampoc no et veu, no veu cap font completa per a l'1x10.
Vaig abandonar l'amule 2.2.2 perquè hi ha qui diu que és una versió defectuosa, amb bugs importants. Jo li he trobat alguna limitació, però és que aquest Mophant tampoc no sembla perfecte. De fet, és força bastard. Fins i tot els seus creadors han tancat la pàgina i han esborrat tota mena de rastre (morts de vergonya?)
Vull dir que, si no veig l'spk2010, no deu ser culpa seva sino dels meus programes P2P.
Vaig abandonar l'amule 2.2.2 perquè hi ha qui diu que és una versió defectuosa, amb bugs importants. Jo li he trobat alguna limitació, però és que aquest Mophant tampoc no sembla perfecte. De fet, és força bastard. Fins i tot els seus creadors han tancat la pàgina i han esborrat tota mena de rastre (morts de vergonya?)
Vull dir que, si no veig l'spk2010, no deu ser culpa seva sino dels meus programes P2P.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
enfotimada
Els experts diuen que no va tant bé com l'amule i que gasta més recursos. L'instal·len amb el wine i el fan anar amb funcions retallades.Petiso ha escrit:Prova el emule oficial ... ni que no se com va amb linux.
Adéu !
A mi no em va anar, potser perquè el wine no me'l va emular bé o em vaig deixar algun detall. Per això em vaig haver de passar a l'amule i n'he estat força contenta fins ahir, quan el vaig actualitzar a la nova versió 2.2.2.
Ara tinc connectat el mophant i estic estudiant la possibilitat de provar l'mldonkey que, segons tinc entès, també és força conflictiu.
Si continuem per aquest camí, potser que passem el fil a suport tècnic.
Però, gràcies pel teu consell, Petiso.
Tal faràs, tal trobaràs.
amb mophant o amule et veig i tinc bona connexio amb tu,tens slot i et vaig pujant,si spk2010 em passa els arxius (que crec que ja ho fa) jo t'ho anire passant a tu
-
enfotimada
Gràcies, Axis. Durant dos díes he anat descarregant de tots dos: de tu sense parar i també de l'spk2010 intermitentment perquè deu tenir molts slots repartits. En Conradtdg també em va passar algunes Mb.
Ara se'm han encallat les descàrregues perque no veig cap font per als capítols de la primera temporada: 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20 i 22, tot i que l'spk2010 em diu que els té tots penjats. Tu en veus alguna?, tens algun d'aquests capítols per compartir?.
Algú més en té algun?. Gràcies?.
Ara se'm han encallat les descàrregues perque no veig cap font per als capítols de la primera temporada: 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20 i 22, tot i que l'spk2010 em diu que els té tots penjats. Tu en veus alguna?, tens algun d'aquests capítols per compartir?.
Tal faràs, tal trobaràs.
ja t'he respost al privat enfotimadaenfotimada ha escrit:Gràcies, Axis. Durant dos díes he anat descarregant de tots dos: de tu sense parar i també de l'spk2010 intermitentment perquè deu tenir molts slots repartits. En Conradtdg també em va passar algunes Mb.
-
enfotimada
És una llàstima que no em pugui connectar bé amb l'spk2010, directament, que hagi d'esperar que un altre descarregueu els seus arxius per passar-me'ls a mi. Tampoc no vull monopolitzar l'únic slot que tens tu i sembla que no hi ha més fonts senseres d'aquesta sèrie.
M'ho estic replantejant: ja n'he mirat alguns episodis i ... sí, està bé, però no a aquest preu.
Si és tant complicat, la deixaré passar. Esperaré un parell més de dies i, si no millora la situació, cancel·laré les descàrregues de Fiscal Chase, però continoaré compartint les que ja he baixat, durant una setmana. Sembla que no hi ha un gran interès.
Gràcies als que m'heu ajudat.
M'ho estic replantejant: ja n'he mirat alguns episodis i ... sí, està bé, però no a aquest preu.
Gràcies als que m'heu ajudat.
Tal faràs, tal trobaràs.
no es tracta de si hi ha interes o no,es tracta que d'aqui uns dies o messos si algu la vol baixar com tu ara trobi una cuantitat raonable de fonts per poguer baixar mes o menys rapid,alguns de nosaltres dediquem ample de banda i hd per aquest motiu que crec beneficia a tothom
tota comparticio es benvinguda,i si algu vol dedicar part dels seus recursos per ajudar a la gent nomes s'ha de posar en contacte amb messi20 o aliga,crec que aviat es fara una reestructuracio important i com dic tota ajuda es benvinguda
tota comparticio es benvinguda,i si algu vol dedicar part dels seus recursos per ajudar a la gent nomes s'ha de posar en contacte amb messi20 o aliga,crec que aviat es fara una reestructuracio important i com dic tota ajuda es benvinguda