Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.
Moderador: Petiso
-
Autor del tema
Monstrumo
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
- Ubicació: Alistairgrew
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Monstrumo » dt. oct. 09, 2007 11:43
Ahir, despres d'un dia dur de treball, només volia anar al sofa amb una bona cervesa i quan conecto el HD m'ha petat

. Estic baixantme tot de nou, pero... veig que els elinks no son per sempre i em trobo que falten fonts en varius archius que ara tinc per descarregar. Per exemple uns quants episodis de la serie de Bombers a 0%, El joves 1x02 (57,6% descarregat i fa mesos), Fanatica (67%), Nip Tuck 3x12... No hi entenc gaire, pero he vist que en la seccio Peticions es pot demanar "fonts del emule". Com em podeu ajudar?
-
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dt. oct. 09, 2007 12:13
Si, et podem ajudar .... però primer de tot baixa les coses d'una en una.
Els que compartim som "pocs" i mes o menys els mateixos en tots els fitxers, si baixes tropocientes coses a la vegada, les fonts se't repartiran entre tots els fitxers.
Adéu !
-
Ayu
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Ayu » dt. oct. 09, 2007 12:17
Jo tinc compartint tots els capítols dels bombers, després a la tarda posaré el 1x02 dels joves, així que com a mínim hauries de tenir una font, però tal com diu el Petiso, si poses a baixar-ho tot de cop, les poques fonts que hi ha es divideixen entre els arxius que tens posats a baixar.
-
Autor del tema
Monstrumo
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
- Ubicació: Alistairgrew
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Monstrumo » dt. oct. 09, 2007 12:25
Gracies tius. Prenc nota. He fet Stop a molts, deixant els archius abans citats com a Espera... o encara son massa archius a descarregar? Bueno, la idea la he captat. Okies