Per Sant Xordi: TV3 en ALTA DEFINICIÓ!!!!!!!!!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

Per Sant Xordi: TV3 en ALTA DEFINICIÓ!!!!!!!!!

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. feb. 10, 2007 13:01

Ahir escoltant el programa Què de què de Catalunya Radio, el conductor del programa, en Joan Bosch va comentar que TV3 comencaria les seves emisions en HD el dia 23 d'Abril (Sant Jordi).

Magnífiques notícies per tots els catalans. El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt. :roll:

Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » ds. feb. 10, 2007 13:14

També van dir alguna cosa sobre els 8 canals?
Imatge

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Re: Per Sant Xordi: TV3 en ALTA DEFINICIÓ!!!!!!!!!

Entrada Autor: Radagast » ds. feb. 10, 2007 13:50

DeivitTustei ha escrit:El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt. :roll:
Els que teniu el Gigaset M740AV, no va tenir cap problema en reproduir les pelicules que van fer en "HD" a A3.
A part jo he reproduit arxius de DVD amb un bitrate de 8000 sense cap problema.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » ds. feb. 10, 2007 13:51

DeivitTustei ha escrit:Ahir escoltant el programa Què de què de Catalunya Radio, el conductor del programa, en Joan Bosch va comentar que TV3 comencaria les seves emisions en HD el dia 23 d'Abril (Sant Jordi).

Magnífiques notícies per tots els catalans. El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt. :roll:
Es una gran noticia la veritat.

La meva targeta TDT posava, a la caixa, que estava preparada per HD a 720p, suposo q serà questió de quan surti anar fent proves.

I també com diu l'Ayu a veure si posen els 8 canals, encara q siguin els 4 que tenim ara + els 2 HD + el 300 complet (resem).

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » ds. feb. 10, 2007 13:55

Doncs ...... tot depen del que consideri TV3 HD.

Opcions:
a) Pujar el BitRate .... doncs crec que no millorarà massa la cosa.
b) Pujar la resolució .... tampoc crec que ens servir de molt acualment.
c) Canviar la i pel p ..... mmmmm .... això seria espectacular. (i = interlaced, p = progressive).
d) COmençar a emetre en estereo real i 5.1 ..... que ja trioguen.

Si es al a i/o b .... pos per mi no cal que facin res. La c i la d .... comportaria un canvi qualitatiu espectacular a les relases (ja me vec recapturant tot ;-)

Sobre el hardware .... dons algusn tindrem problemes depèn del que facin, ja que no tots estan preparats pel HD .... tocarà esperar.
Per exemple la meva tarjeta de captura del PC (que ja no faig servir), em sembla que nomes m'agafava 720i.

Adéu !

PD: floders ....... però jo he escrit més ...... bleeeeeehhhhhh

EDITO: Mes info sobre el HDTV a la wikipedia.
Imatge Imatge

Autor del tema
DeivitTustei

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. feb. 10, 2007 16:02

Radagast ha escrit:
DeivitTustei ha escrit:El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt. :roll:
Els que teniu el Gigaset M740AV, no va tenir cap problema en reproduir les pelicules que van fer en "HD" a A3.
No no, Antena 3 el que va fer va ser emetre alguna pelicula en una cosa que ells van dir-ne "HQ" (High Quality), una serie d'estandars que feien que la pel·licula es veiés millor. Bàsicament va consistir en fer servir un bitrate més alt i nosé si van fer servir totes les línies del sistema PAL per tota la imatge (és a dir van fer un 16:9 sense posar dues franges negres, emetent directament en format panoràmic).
El que farà TV3 serà emetre en HDTV amb totes les de la llei. Nosé si a 720 o a 1080 (segurament a 720). Realment serà un pas endavant.
Imatge

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » ds. feb. 10, 2007 16:45

DeivitTustei ha escrit:
No no, Antena 3 el que va fer va ser emetre alguna pelicula en una cosa que ells van dir-ne "HQ" (High Quality), una serie d'estandars que feien que la pel·licula es veiés millor. Bàsicament va consistir en fer servir un bitrate més alt i nosé si van fer servir totes les línies del sistema PAL per tota la imatge (és a dir van fer un 16:9 sense posar dues franges negres, emetent directament en format panoràmic).
El que farà TV3 serà emetre en HDTV amb totes les de la llei. Nosé si a 720 o a 1080 (segurament a 720). Realment serà un pas endavant.
Ja ho se DeivitTustei, si et fixes he posat "HD" entre cometes perque no em recordava del nom que li va donat A3(HQ com has dit tu).
El que van fer es el que tu has dit. Van augmentar una mica el bitrate i van emetre en format panoramic (sense les franges negres, tal com fem nosaltres quan fem un AVI per tal de aconseguir la mateixa qualitat amb un bitrate mes baix).
De totes maneres va ser una prova per els aparells de TDT, per veure si podrien reproduir un 16:9 sense deformar el aspect ratio.
Jo tinc un amic que tenia un TDT marca "no t'hi fixis" que no va passar la prova, el aparell no va possar les franges negres i va omplir tota la pantalla del televisor(un 4:3). Amb lo qual la imatge es veia allargada (com al final de les antigues pelicules de l'oest :P )
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dg. feb. 11, 2007 14:39

A veure si és veritat, i el que podrien fer també és treure tota la publicitat de "A continuació..." i similars. I ja tindríem una HDTV real... resem que sigui de 1080 (i així ens obligarien a canviar les teles per gaudir-ne al màxim!).
Imatge

Autor del tema
DeivitTustei

Entrada Autor: DeivitTustei » dg. feb. 11, 2007 17:29

De fet, la majoria de teles que venen com a "HDReady" són de 720p. Les "FullHD" a 1080 solen picar bastant. Ara, l'altre dia a l'FNAC del triangle vaig veure un monstre de 65" enxufada a un reproductor de BlueRay amb una pel·licula FullHD a 1080 i casi em moro. 12Mil euros valia la bèstia
Imatge

Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got

Entrada Autor: Sake » dl. feb. 12, 2007 0:14

I el puto logo rosa gegant del K3...

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dl. feb. 12, 2007 11:17

Sake ha escrit:I el puto logo rosa gegant del K3...
És que aquest logo en HD et deu cremar la retina directament :lol:
Imatge

toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia

Entrada Autor: toni » dt. feb. 13, 2007 22:39

Txus ha escrit:
Sake ha escrit:I el puto logo rosa gegant del K3...
És que aquest logo en HD et deu cremar la retina directament :lol:
Molt bo xDDDDDDDDDDDDD

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. abr. 23, 2007 14:46

Doncs si ... s'ha confirmat, avui han obert el canal en proves de TV3 en HD.

Ara acabo de veure al TN la noticia, i surt una imatge d'una tele amb el canal en proves, i text que la tele surt: "MPEG4 H.264".

Per tant, també s'ha confirmat que serà en mpeg4. També han dit que no hi han descodificador que permetin veure el canal .... curiós.

Entre les series que faran serà: Pirineus des de l'aire, i àngels i sants.

Adéu !
Imatge Imatge

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03

Entrada Autor: karlitus » dl. abr. 23, 2007 16:47

uooo ja tenim HD !!! están fent les 3 bessones. Si puc després faig un Hdrip de els pirienus des de l'aire, que es una passada!!!
deixo captura:

[hide]Imatge[/hide]

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dl. abr. 23, 2007 16:55

Wooo gran notícia!

Karlitus com ho has capturat? Amb el Siemens m740 o amb alguna capturadora de PC???

PD: per cert el logo petitet com els hi agrada a ells!

Respon