Magnífiques notícies per tots els catalans. El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt.

Els que teniu el Gigaset M740AV, no va tenir cap problema en reproduir les pelicules que van fer en "HD" a A3.DeivitTustei ha escrit:El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt.
Es una gran noticia la veritat.DeivitTustei ha escrit:Ahir escoltant el programa Què de què de Catalunya Radio, el conductor del programa, en Joan Bosch va comentar que TV3 comencaria les seves emisions en HD el dia 23 d'Abril (Sant Jordi).
Magnífiques notícies per tots els catalans. El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt.
No no, Antena 3 el que va fer va ser emetre alguna pelicula en una cosa que ells van dir-ne "HQ" (High Quality), una serie d'estandars que feien que la pel·licula es veiés millor. Bàsicament va consistir en fer servir un bitrate més alt i nosé si van fer servir totes les línies del sistema PAL per tota la imatge (és a dir van fer un 16:9 sense posar dues franges negres, emetent directament en format panoràmic).Radagast ha escrit:Els que teniu el Gigaset M740AV, no va tenir cap problema en reproduir les pelicules que van fer en "HD" a A3.DeivitTustei ha escrit:El meu dubte és si els actuals aparells receptors de TDT serveixen per rebre l'HD o si no seran capaços de decodificar una senyal MPEG-II amb un bitrate tan alt.
A part jo he reproduit arxius de DVD amb un bitrate de 8000 sense cap problema.
Ja ho se DeivitTustei, si et fixes he posat "HD" entre cometes perque no em recordava del nom que li va donat A3(HQ com has dit tu).DeivitTustei ha escrit:No no, Antena 3 el que va fer va ser emetre alguna pelicula en una cosa que ells van dir-ne "HQ" (High Quality), una serie d'estandars que feien que la pel·licula es veiés millor. Bàsicament va consistir en fer servir un bitrate més alt i nosé si van fer servir totes les línies del sistema PAL per tota la imatge (és a dir van fer un 16:9 sense posar dues franges negres, emetent directament en format panoràmic).Els que teniu el Gigaset M740AV, no va tenir cap problema en reproduir les pelicules que van fer en "HD" a A3.
A part jo he reproduit arxius de DVD amb un bitrate de 8000 sense cap problema.
El que farà TV3 serà emetre en HDTV amb totes les de la llei. Nosé si a 720 o a 1080 (segurament a 720). Realment serà un pas endavant.