s'ha colatOliana ha escrit:Bé, més que res, que la versió Xvid i la versió SD és el mateix...Messi20 ha escrit:Suplents per la versió XviD???
Suplents petr SD i HD720p???
a10!

Moderadors: xordi, Ripejadors
s'ha colatOliana ha escrit:Bé, més que res, que la versió Xvid i la versió SD és el mateix...Messi20 ha escrit:Suplents per la versió XviD???
Suplents petr SD i HD720p???
a10!
Hola !Messi20 ha escrit:naroatna, ara mateix he demuxat les dos parts, la segona la tinc sense errors, però la primera part al minut 00:07:58.720 tinc un petit tall als dos àudios tan en català com l'àudio d'escripció, el vídeo el tinc correcte mira avere si va ser culpa seva o va ser la grabadora.
Diga'm algo, si fós error meu, si vols em podries passar l'àudio, això ja com vulguis.
Gràcies, a10!
D'acord.Messi20 ha escrit:Val ja he trobat el lloc on pasa de la primera part a la segona part, però clar tenim un problema, ami el EPGplus em va gravar les dues parts per separat, llavors la primera part la tinc tallada pel mig.
Fem una cosa si no et saps greu, jo com que a la primera part i tinc un petit tall al àudio i la segona part la tinc perfecte, fes tu la primera part i jo la segona. Perquè si em passes els àudios serà un merder, perquè apart he de "ajuntar" dos vídeos, per tindre la primera part, i no quedarà bé.
Crec que el més fàcil seria això, tu la primera part i jo la segona. Que et sembla?
Gràcies, a10!
Perfecte, quan tingui una estona, t'ho faig sabernaroatna ha escrit:D'acord.Messi20 ha escrit:Val ja he trobat el lloc on pasa de la primera part a la segona part, però clar tenim un problema, ami el EPGplus em va gravar les dues parts per separat, llavors la primera part la tinc tallada pel mig.
Fem una cosa si no et saps greu, jo com que a la primera part i tinc un petit tall al àudio i la segona part la tinc perfecte, fes tu la primera part i jo la segona. Perquè si em passes els àudios serà un merder, perquè apart he de "ajuntar" dos vídeos, per tindre la primera part, i no quedarà bé.
Crec que el més fàcil seria això, tu la primera part i jo la segona. Que et sembla?
Gràcies, a10!![]()
Em passaràs les dades del teu ripeig per fe-los iguals?
Fins aviat !
ja vaig dir que fins dilluns no podria comprobar res perquè estava fora el cap de setmana. Ara miro com la tinc... dóna'm mitja hora i responc.Messi20 ha escrit:Oliana, com tens la gravació??
a10!
Oliana ha escrit:Bé, el primer episodi el tinc OK, i el segon el tinc també OK, però el 3HD va deixar d'emetre els segons finals, per incloure uns banners de "Canal en proves". Així que la captura dels segon és inservible. Coi de canal, sempre estan fent de les seves!
Doncs quina p*****! Que hi farem!Oliana ha escrit:Bé, el primer episodi el tinc OK, i el segon el tinc també OK, però el 3HD va deixar d'emetre els segons finals, per incloure uns banners de "Canal en proves". Així que la captura dels segon és inservible. Coi de canal, sempre estan fent de les seves!
Si voleu l'àudio del primer (o que el ripegi a XviD 704x396), m'ho dieu. encara que penso que és molt millor que els dos episodis estiguin ripejats del mateix canal, per unificar.
Salutacions!
EDITO: El 3HD no emet ni subtítols ni àudio-descripció)
Doncs efectivament, per a mi també seria aquest mateix.Messi20 ha escrit:naroatna, sinó m'equiboco aquest és el frame on comença la segona part, oi?
a10!
Però jo tinc tota la segona part completaOliana ha escrit:Jo també la tinc
[hide][/hide]