Visitant: les últimes versions del Norton acepten disc SATA. El cede que et venen (o es pot aconseguir) es un programa que s'instal.la i funciona sota windows. Porta el seu serial etc.... Jo no el faig servir d'aquesta manera, mai l'he instal.lat.
Aquest mateix cede el pots arrancar, es "bootable". Un cop iniciat et surt el menu de recuperació. Hi ha una opció que diu "recuperar utilizando una versión antigua de Norton Ghost". Aquesta "versió antiga" es el Norton Ghost de tota la vida que tu has fet servir desde disquets.
Aquesta versió, acepta disc sata i tot el que li posis. Fins i tot m'he trobat que el Norton ghost m'ha reconegut un disc sata que no reconaixia la bios....
Amb aquesta versió faig la copia de la partició que vull a on vull, fins-i-tot si tens un sol disc dur particionat, et deixa crear la copia de securetat en aquesta altre partició. En versions antigues del Norton ghost aixó no era posible i la tenies de fer en un altre disc dur. Aquesta copia de securetat la deixo en algun lloc del disc dur i també la poso en un DVD.
Vaig treballar en una botiga d'informàtica on teniem dos Imatges fetes, una per máquines Intel i una altre per màquines AMD. Alhora de muntar una máquina nova, en 30 minuts tenies el pc funcionant (20 per muntar-la i 10 pel software

)....
També he fet servir una imatge de un ordinador i l'he posat en un altre que no tenia res a veure amb el primer (placa, memoria, processador. tot diferent) Un cop feta la copia al arrancar l'ordinador et surt la "Pantalla blava de la mort". Llavors agafes un cede amb el XP, arranques, li dius instal.lar, esculls partició, però en comptes de instal.lar fas "recuperar". Una mica de paciéncia i després d'instal.lar els drives "d'aquell ordinador" ja tens el pc funcionant amb tot el que hi habia a la imatge.
Perdó pel "tostón"
a10