servidors
-
- Entrades: 21323
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: servidors
Doncs és que últimament d'aquesta forma no em funciona, si no el reinicio no li dona la gana de re-connectar. 

Moltes gràcies!
-
doncs posa la nova versio 0.49a de l'scarangel,han fet milloras en el kad (axis....camuflat
)

Ara mateix jo diria que el millor servidor per conectar-se és el usenext, o el peerates com a alternativa
Per cert, els que feu servir kad.. no se us ralenteix quan navegueu? És que a mi el kad em xupa una d'ample de banda que fa por.
Per cert, els que feu servir kad.. no se us ralenteix quan navegueu? És que a mi el kad em xupa una d'ample de banda que fa por.
lapirateriaesdelitoelemuleno
-
Aixis, vaig actualitzar a la v. 0.49a la setmana passada principalment per veure si s'arreglava això.Visitant ha escrit:doncs posa la nova versio 0.49a de l'scarangel,han fet milloras en el kad (axis....camuflat)
No passa res però, perquè potser també va bé de reiniciar un o dos cops per setmana, oi?

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Naroatna, deu fer mig any (com a minim) que no he parat el pc de la mula per res, i el tiu va que se las pela.
Ja se sap, tot sigui per no perdre el lloc a les cues
Salut a tothom
Ja se sap, tot sigui per no perdre el lloc a les cues

Salut a tothom

-
Doncs tenia entès que en les cues reenganxes més o menys cap on estaves si tan sols reinicies.

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
L'UseNeXT tampoc m'ha donat cap problema, sembla ser el mes estableDaerun ha escrit:Ara mateix jo diria que el millor servidor per conectar-se és el usenext, o el peerates com a alternativa
correcte,si atures l'emule durant 5 o 10 minuts seguents encara reenganxes si fa no fa als mateixos llocs a les cuas,despres d'aixo has de començar de nou i trigara mes o menys a descarregar segons els credits que tinguis,fonts que hi hagin etcnaroatna ha escrit:Doncs tenia entès que en les cues reenganxes més o menys cap on estaves si tan sols reinicies.
nomes faig servir kad i no em ralentitza res a mi,baixa una mica l'upload a veureDaerun ha escrit:Ara mateix jo diria que el millor servidor per conectar-se és el usenext, o el peerates com a alternativa
i tant,jo reinicio cada dia per netejar RAM sobretotnaroatna ha escrit:Aixis, vaig actualitzar a la v. 0.49a la setmana passada principalment per veure si s'arreglava això.Visitant ha escrit:doncs posa la nova versio 0.49a de l'scarangel,han fet milloras en el kad (axis....camuflat)
No passa res però, perquè potser també va bé de reiniciar un o dos cops per setmana, oi?
es que tens tant que apendre encara...aliga ha escrit:No ho sabiaper si les mosques no el parare.... :p
Salut a tothom

-
- Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Jo només puc connectar amb un servidor que es diu "HIGH ID connection" i, quan intento esborrar-los tots per recarregar a partir del "evaluated server list" que heu recomanat, aquell no se'm esborra, tot i estar-ne desconnectada.
Els Razorback em van desaparèixer ahir i no tornen i no he pogut connectar gens als edonkey server list, en dos dies.
Els Razorback em van desaparèixer ahir i no tornen i no he pogut connectar gens als edonkey server list, en dos dies.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
Diguens la IP d'aquest server si us plau, a veure quin es.enfotimada ha escrit:Jo només puc connectar amb un servidor que es diu "HIGH ID connection" i, quan intento esborrar-los tots per recarregar a partir del "evaluated server list" que heu recomanat, aquell no se'm esborra, tot i estar-ne desconnectada.
Gracies.
-
Tant se val perquè tampoc no descarregava res i ahir vaig tancar l'ordinador deixant activada l'actualització desde peerates en iniciar. M'ha tornat a aparèixer el desconegut i, abans de connectar-hi, l'he pogut esborrar. Però em va semblar estrany no poder-lo esborrar ahir.
Avui he estat connectada a peerates i, en dues hores, no ha trobat cap font de cap fitxer. Ara estic provant el "! ! saugstube ! !" de http://www.usenet.1ª.to, l'únic usenet que veig.
No veu fonts, de moment.
On sou els que teniu fonts de Fiscal Chase, per exemple?.
Avui he estat connectada a peerates i, en dues hores, no ha trobat cap font de cap fitxer. Ara estic provant el "! ! saugstube ! !" de http://www.usenet.1ª.to, l'únic usenet que veig.
No veu fonts, de moment.
On sou els que teniu fonts de Fiscal Chase, per exemple?.
Tal faràs, tal trobaràs.
jo els comparteixo sempre,i de vegadas apareixes i altres no,semblas el Guadianaenfotimada ha escrit:On sou els que teniu fonts de Fiscal Chase, per exemple?.

connectare a un server a veure si aixi apareixes
-
-
Ja estic descarregant de tu, però gairebé ets la única font i només per a un episodi que em baixa a 4,6 KB/s. Només n'hi ha una altra que em té al lloc 2267 de la cua. Ja podria aparèixer el SR!. No és una mica estrany que no hi hagi més fonts?.axis ha escrit: jo els comparteixo sempre,i de vegadas apareixes i altres no,semblas el Guadiana
connectare a un server a veure si aixi apareixes
He anat desapareixent perqué, al quedar-me sense servidors, vaig començar a fer maniobres: vaig canviar els ports, vaig passar d'amule a mophant, he tornat a l'amule... I he perdut tots els crèdits, clients i amics.
No sé si em quedaré a l'amule o al mophant però he posat a tots dos les mateixes carpetes Incoming i Temp. Podria compartir els crèdits d'alguna manera, també?.
Tal faràs, tal trobaràs.