Gràcies.
Quin eMule fas servir? Quina linia ADSL tens?toni ha escrit:Tinc que dir que jo no paro de tindre coses rares amb el meu PC, ara despres de tindre el Windows vista vaig decidir tornar cap al Windows XP aixi podre jugar algun joc i anire una mica més lleuger. El fallo que tinc ara es que si obro la mula em funciona perfecte pero a l'hora de navegar més imposible (ara mateix no recordo que es tenia que fer en aquest cas) ja que he buscat per internet i no trobo res com lo que em passa a mi. Pero aixo no es tot, despres si vull tornar a navegar be doncs penso tanco la mula i endavant pero no es aixi, un cop tanco la mula igualment no em funciona la navegacio i l'unica cosa que pot fer restaurar la comunicacio es tancar el router i tornar-lo a engegar. Teniu alguna idea al respecte si us plau? Perque ara mateix no puc ni descarregar les novetats ni compartirles
Gràcies.
Aquest pas ja o vaig fer i vaig baxarles a mes de la mitat o res de resAyu ha escrit:Possiblement tens massa connexions obertes al emule. Prova de baixar-les.
Has instal·lat la mateixa versió de l'eMule?toni ha escrit:He borrat l'emule de nou i l'he tornat a instal·lar i veig que em fa el mateix, un cop tanques el programa no puc navegari he fet tot el que m'has dit. En definitiva he tingut que anar a tancar i obrir de nou el router (vols dir que m'ensortire?)
Tinc i he tingut l'imagenio sempre obert i aixo no a impedit fer funcionar la mula.
Mirat per si un cas les meves tasques a ver si hi veus alguna cosa extranya:
El que fa el parxe es modificar el arxiu TCPIP.SYS que es el que possa el limit a 10, per defecte el parxe ho possa a 50.Límite Descarga: sin límite
Límite Subida: 22 KB/s
Tamaño de la cola: 3000
Conexiones máximas: 500
Máx. Fuentes/archivo: 200
Nuevas Conexiones máx.5/seg.: 15
Máx. Conexiones a medio abrir: 9
M'alegro que estigui solucionat el teu problema.Nuevas Conexiones máx.5/seg.: 50
Máx. Conexiones a medio abrir: 20