Entrada
Autor: Uzu » dj. juny 28, 2007 11:55
jo considero ciencia ficcio tota aquella que contingui elements que amb la ciencia actual serien inversemblants, i no em refereixo a un rellotge ke faci coses guais (james bond), sino a coses que encara ens queda per descobrir o no (stargate per exemple, ni que no es scifi, pero es MOLT mes scifi que star wars i star trek).
bé, realment, com a tema per contrastar si es sci-fi o no, jo utilitzu la meva estimada saga Fundació, del geni Asimov. Evidentment, els superpoders NO els considero sci-fi: ni herois, ni spiderman, ni catwoman, etc.
Despres les pelis que succeieixen a l'espai tipus plutonash, que podria succeir perfectament en un entorn mes terrestre, no les considero scifi, es una comedia (dolentisima xD). es com alien: si la traslladem en l'espai i el temps al desert, a lpassat o al present tindriem -> the mummy xD. igual amb star wars, no es mes ke una peli de samurais portada amb naus espacials.
jo per exemple considero hijos de los hombres com una pelicula no-scifi. no veig ciencia enlloc com a element important! simplement parla del "futur" (peli bonisima percert)
pero be, hi ha una franja molt petita que separa l'accio, la aventura, la fantasia, i la scifi. star wars, terminator, hijo de los hombres... etc.
edito per matitzar coses xD
edit2: osti ara discutint amb el petiso ens adonem que seguint aixi uns criteris rigids i tal...no trobem RES scifi xD