[Projecte] Sucker Punch (peli)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Sucker Punch (peli)
Dissabte a TV3.
Suplents SD i HD?
21:56 Cinema d'acció - Sucker Punch - Sucker Punch
Sucker Punch
SUCKER PUNCH (Sucker Punch)Arran de la mort de la seva mare i, més tard, de la seva germana en un tràgic incident, la Babydoll, una noia de 20 anys, és internada en una institució per a malalts mentals. Amb l'objectiu d'ocultar els fets, el seu padrastre suborna en Blue, un dels interns, perquè falsifiqui la firma de la doctora Gorski i li practiquin una lobotomia. La noia, per suportar la crua realitat del centre, es crea un món irreal i alhora fantàstic on ha de trobar, amb l'ajuda de les seves companyes, cinc objectes per aconseguir la llibertat. La realitat alternativa de la Babydoll converteix el manicomi en un bordell, i la recerca dels objectes, en una guerra ambientada en un món futurista.Direcció: Zack SnyderGuió: Zack Snyder, Steve ShibuyaIntèrprets: Emily Browning, Vanessa Hudgens, Abbie Cornish, Jena Malone, Jamie Chung, Carla Gugino, Jon Hamm, Scott Glenn, Oscar Isaac, Danny Bristol, Vicky Lambert, Eli Snyder, Danielle Benton, Paula Giroday, Daniela Dib, Richard CetroneIdioma versió original: AnglèsProducció: Warner Bros. Pictures / Cruel & Unusual Films / Legendary Pictures / Lennox House FilmsDurada: 105 minutsFotografia: Larry FongMúsica: Tyler Bates, Marius De Vries
Suplents SD i HD?
21:56 Cinema d'acció - Sucker Punch - Sucker Punch
Sucker Punch
SUCKER PUNCH (Sucker Punch)Arran de la mort de la seva mare i, més tard, de la seva germana en un tràgic incident, la Babydoll, una noia de 20 anys, és internada en una institució per a malalts mentals. Amb l'objectiu d'ocultar els fets, el seu padrastre suborna en Blue, un dels interns, perquè falsifiqui la firma de la doctora Gorski i li practiquin una lobotomia. La noia, per suportar la crua realitat del centre, es crea un món irreal i alhora fantàstic on ha de trobar, amb l'ajuda de les seves companyes, cinc objectes per aconseguir la llibertat. La realitat alternativa de la Babydoll converteix el manicomi en un bordell, i la recerca dels objectes, en una guerra ambientada en un món futurista.Direcció: Zack SnyderGuió: Zack Snyder, Steve ShibuyaIntèrprets: Emily Browning, Vanessa Hudgens, Abbie Cornish, Jena Malone, Jamie Chung, Carla Gugino, Jon Hamm, Scott Glenn, Oscar Isaac, Danny Bristol, Vicky Lambert, Eli Snyder, Danielle Benton, Paula Giroday, Daniela Dib, Richard CetroneIdioma versió original: AnglèsProducció: Warner Bros. Pictures / Cruel & Unusual Films / Legendary Pictures / Lennox House FilmsDurada: 105 minutsFotografia: Larry FongMúsica: Tyler Bates, Marius De Vries

-
Re: [Projecte] Sucker Punch (peli)
conradtgn, pots mirar si al minut 12:10 tens un error al HD??
Just quan comença a dir: "hi ha cap problema .......".
Teòricament no tinc cap error a la captura.
S'ha comprimit OK.
Però el demuxar em va donar un error al 12:10.
Vaig tornar a comprimir, i al demuxar no sona error, però es sent un "click" .... la imatge perfecte.
Just quan comença a dir: "hi ha cap problema .......".
Teòricament no tinc cap error a la captura.
S'ha comprimit OK.
Però el demuxar em va donar un error al 12:10.
Vaig tornar a comprimir, i al demuxar no sona error, però es sent un "click" .... la imatge perfecte.

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Doncs no l'he detectat pas en aquest minut, però això dels "clicks" fa MESOS que ens passa al Camp de Tarragona, des que van posar les desconnexions del TN comarques pel 3HD. I segons ells i els d'Abertis "no han detectat cap problema".
http://www.mondigital.cat/forum/viewtop ... c&start=27
En el meu cas, imatge perfecta i només peta el so durant un o dos segons.
No és cosa meva, li passa a diversos coneguts del Camp de Tarragona, amb instal·lacions diferents, i sense haver fet cap canvi.
Però com que Tarragona no és Barcelona, a qui li importa?
A tothom qui li passi, que enviï un correu a TVC, a veure si fent pressió es soluciona la cosa...
http://www.mondigital.cat/forum/viewtop ... c&start=27
En el meu cas, imatge perfecta i només peta el so durant un o dos segons.
No és cosa meva, li passa a diversos coneguts del Camp de Tarragona, amb instal·lacions diferents, i sense haver fet cap canvi.
Però com que Tarragona no és Barcelona, a qui li importa?

A tothom qui li passi, que enviï un correu a TVC, a veure si fent pressió es soluciona la cosa...
-
Se m'ha ocorregut mirar l'àudio .... i està ple de clicks!!

Molt raro tot plegat .........

Molt raro tot plegat .........

-
Al final me dedicat a fer puzle pels trossos amb click .....
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=20215

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=20215