Que ens està passant ???? (aka: lluis llac)

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Que ens està passant ???? (aka: lluis llac)

#1

Entrada Autor: Petiso » dt. març 27, 2007 11:54

De moment ja compto 12 (si, dotze) versions diferents de l'últim concerta Verges.

Comencem el recompte (ordenat per mida):
- Lluis Llac Verges 2007 concert comiat TV3 24-03-2007 3h.mpg (7.43 G, descarregant 27 persones).
- Lluís Llach a Verges.mpg (5.42 G, 32 persones)
- lluis llach verges 2007 tot el concert amb menus by FONTI.ISO (3.58 G, 41 persones)
- Lluis_Llach_Verges 24-3-2007 Xvid_AC3.avi (1.96 G, 55 persones)
- Lluis_Llach_Verges_24_3_2007_TVRip_Xvid_AC3.avi (1.96 G, 139).
- Lluis Llach Verges 2007 March24. rip tv3-pepus99.mpg (1.91 G, 387 persones).
- Lluis_Llach_Comiat_a_Verges_el_24-03-2007.mpg (1.88 G, 181 persones).
- ___ARESTRA___lluis llach a verges - 1a part.divx (1.8 G, 6 persones).
- Lluis Llach-Verges 2007-Concert II(DVBRip-elpetquecamina).avi (1.8G, 1 persona).
- Lluís Llach - Concert d\'acomiadament (Verges 2007) [TDTRip Català - XviD-Mp3] per PIZARRÍN.avi (1.7 G, 39 persones)
- Lluís Llach - Concert de comiat (Verges - 24-03-07) TV3 (TDT Rip-XviD).avi (1.54 G, 1 persona)
- Lluís Llach a Verges (TDTrip català by XoRdi)(TotsRucs).avi (1.37 G, 41 persones).

D'aquestes versions, trobem 7 en avi, 5 en mpeg (una d'elles en ISO DVD).

La pregunta és ..... realment calien tantes versions ??
L'únic que passarà es que d'aquí poc temps quedaran 4 fonts completa (amb sort) d'alguns dels fitxers. I no serà que no hi han coses per ripejar, i per penjar ...

Alguns direu, que no no n'hi ha per tant, i estic d'acord, es llei de vida. Però si no som capaços de ficar-nos d'acord per això, encara ho serem menys per ficar-nos d'acord en altres facetes de la vida.

La majoria de fitxers son anònims, malgrat això no em crec que hagin sortit del no rés. Es que no han entrat a cap web a penjar-lo ? No han vist que ja estava penjat a altres lloc ? No han vist que (com a mínim en aquesta web) s'estava parlant i ficant-se d'acord per fer el ripeig? El Xordi estic convençut que si hagués sortit algú altre l'hagués "cedit" amablement, que ja tenim prou feina.

Com sempre ... tenim el que ens mereixem.

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: aliga » dt. març 27, 2007 12:05

No et cremis Petiso, la xarxa es com es i cadascu fa el que creu convenient :roll:
No oblidis que d'aquesta manera mai sumaras, mes be al contrari.

Si te que haver una "seleccio natural", deixa que es fagi per si sola. Pensa nomes en fer les coses ben fetes al teu web i el temps ja dira ;)

Salut a tothom

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Txus » dt. març 27, 2007 12:20

Suposo que a la gent li feia gràcia capturar aquest concert i l'ha posat a compartir (potser perquè tenen el vídeo a la carpeta Compartits de l'eMule), i d'altres que n'han volgut fer una versió per compartir-la.

També pot ser que la majoria d'aquestes versions s'han fet sense saber de l'existència d'aquesta web, de Comparteix o d'altres que comparteixen material en català.

Com diu l'àliga, al final la selecció natural triomfa, i quan la gent vegi que en avi és més petit que en mpg triaran avi. I d'aquí el que ofereixi més fonts complertes i/o qualitat.
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Ayu » dt. març 27, 2007 12:38

TotsRucs es va crear principalment amb la intenció d'evitar aquestes coses i és per això que el Petiso s'enfada i no perquè hagin tret altres versions a part de la de TotsRucs.

Oi que quan s'ha parlat de muntar alguna pel·lícula o sèrie que ja estava en algun altre lloc o s'estava fent projecte en alguna altra web ha sortit algú a dir-ho? Doncs ho podrien haver fet tranquil·lament per aquest concert. Crec que alguns dels que han fet una versió tenien constància de que aquí es muntaria i es faria i no els costava res dir-ho.

No es tracta de mirar de fer només bé les coses aquí a TotsRucs, sinó que s'ha de mirar, per sobre de tot, de no malmetre el món del P2P en català, i dividint fonts només s'aconsegueix que quedi més malmès.

Com ja ha dit el Petiso i he repetit jo, no es tracta de que es faci a TotsRucs, es tracta de posar-nos d'acord.
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: aliga » dt. març 27, 2007 12:51

Ayu, si es gairebe imposible ficar-se d'acord a una escala de veïns que es veuen cada dia i poden "parlar", imaginat com es aqui, un espai a on cadascu por fer el que vulgui.
Sincerament, crec que d'aquesta manera nomes hi haura mal rotllo i no hauria de ser el cas.
En fi, feu el que creieu oportu.

Salut a tothom

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Petiso » dt. març 27, 2007 13:02

Hola aliga !

No es la meva intenció crear mal rollo, al contrari. A més, per desgracia, més mal rollo del que ja hi ha es impossible.

I si que es possible ficar-se d'acord. Tu busca al emula qualsevol sèrie o pel·lícula en anglès, i veuràs que NOMÉS i hi ha una copia de cada.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. març 27, 2007 14:03

aliga ha escrit:Ayu, si es gairebe imposible ficar-se d'acord a una escala de veïns que es veuen cada dia i poden "parlar", imaginat com es aqui, un espai a on cadascu por fer el que vulgui.
Sincerament, crec que d'aquesta manera nomes hi haura mal rotllo i no hauria de ser el cas.
En fi, feu el que creieu oportu.

Salut a tothom
Entre EUA i Canadà tenim 330 milions d'habitants que comparteixen les coses que s'emeten a les seves televisions i MAI hi ha dues versions d'una mateixa cosa. Si hi ha dues versions, és perquè després del llençament de la primera, s'ha llençat un "proper" que corregeix errors.
I bàsicament sabeu perquè no hi ha dues versions? Doncs perquè ÉS UNA PÈRDUA DE TEMPS que hi siguin.

Ja sé que això seria una utopía i no son dues realitats comparables. Però alguna cosa s'hauria de fer al respecte.
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: aliga » dt. març 27, 2007 16:27

Nois, aixo es un debat esteril i que no portara enlloc.

Que altre gent o te mes ben organitzat, potser si, o potser es mandra de penjar res i nomes trobes el que un grup de formiguetes van penjant perque d'altres vagin xuclant.
Pero tambe es cert que amb idioma castella pasa el mateix que deu pasar per aqui, hi han 100 versions de cada cosa. Deu de ser el caracter llati :D

Salut a tothom

Avatar de l’usuari

PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: PIZARRÍN » dc. març 28, 2007 10:25

Per la part que em toca, sento molt si algú s'ha molestat per la meva versió, està feta i publicada amb la millor intenció, que al meu parer era, donar més on escollir, ja que els que havien eren, mpg, iso i fins i tot s'havia demanat un muntatge en avi amb el britate de l'àudio constant.

La veritat és que realment s'han disparat les versions, però també cal tenir en compte que l'esdeveniment generava molta expectació i avui en dia fer un ripeig de la tele és senzill, per aixó la proliferació, encara que al final, com bé s'ha dit aquí, es farà una selecció natural.

Crec que no cal donar-li més importància i molt menys creure que s'ha fet amb mala intenció, jo no crec en absolut que a hores d'ara, en general, hi hagi "mal rollo" en P2P català.

Repeteixo, per la meva part, sento tot aquest enrenou i crec sincerament que el millor és deixar-ho aquí.
Una salutació, PIZARRÍN.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Petiso » dc. març 28, 2007 18:16

Quan vaig fer aquest tòpic no era la meva opinió reobrir el tema "p2p" i encara menys el de les relacions entre les webs. Simplement volia expressar la perplexitat al veure les 12 copies.

Així que he dividit el tòpic entre els missatges que fan referència al Lluis llac, i els altres, així podem seguir la conversa (que no discussió) aquí.

Adéu !

PD: PIZARRÍN, no me molestat amb tu, ni amb ningú. Aquí TOTS en tenim la culpa (si es que ni ha d'haver d'algú). Repeteixo, volia fer constar les 12 copies, sense més.
Imatge Imatge


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: Uzu » dc. març 28, 2007 18:43

osti kin sustu, pensava ke haviau censurat xD

Avatar de l’usuari

Multivac
Entrades: 87
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Multivac » dc. març 28, 2007 19:16

Petiso ha escrit:Així que he dividit el tòpic entre els missatges que fan referència al Lluis llac, i els altres, així podem seguir la conversa (que no discussió)
Okey, perfecte. Crec que és un tema del que s'ha de parlar perquè ja fa temps que està pendent (penso jo) i es mereix un post a part. :wink:
Imatge

Respon