Bones,
Aquest estiu, el C33 ha emés una sèrie titulada "A peu per Europa" (Footloose in Europe). A cada programa, la Debra Rixon i el seu marit David (que és el càmara) es passejen a peu pels camins i carrers d'un indret determinat. En total, la sèrie té 22 episodis:
1- Hallstatt, Àustria
2- Salzburg, Àustria
3- Cinque Terre, Itàlia
4- Venècia, Itàlia
5- Bernese Oberland, Suïssa
6- Lucerna, Suïssa
7- Alpujarras, Espanya
8- Barcelona, Espanya
9- Budapest, Hongria
10- Praga, República Txeca
11- Zakopane, Polònia
12- Cracòvia, Polònia
13- El Camí dels Highlands Occidentals, Escòcia
14- Dubrovnik, Croàcia
15- Rocamadour, França
16-Tallinn, Estònia
17- La Península de Dingle, Irlanda
18- Dublín, Irlanda
19- Castells bàvars
20- Regensburg, Alemanya
21- Els Jardins Keukenhof i la costa holandesa
22- Amsterdam
L'episodi de Budapest va ser el primer que vaig grabar, pensant que era el primer. L'últim episodi que tinc és el de Dublín, després del qual no hi han hagut més capítols. La veritat, no us sabria dir si és que els primers 8 capítols em van passar desapercebuts, o bé és que el C33 ja els havia emés en una altra temporada, o bé simplement que van comprar només del 9 al 18. Vaig saber que faltaven episodis quan vaig trobar el llistat de la sèrie a internet, mentre cercava informació per editar els capítols. Potser amb el temps, els emetran (o reeemetran tots). Mentrestant, aquí us ofereixo els episodis que tinc disponibles:
A peu per Europa -09- Budapest, Hongria (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -10- Praga, República Txeca (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -11- Zakopane, Polònia (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -12- Cracòvia, Polònia (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -13- El camí dels Highlands Occidentals (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -14- Dubrovnik, Croàcia (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -15- Rocamadour, França (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -16- Tallinn, Estònia (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -17- La Península de Dingle, Irlanda (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
A peu per Europa -18- Dublín, Irlanda (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
Espero que us agradin, jo els trobava força entretinguts.
Per cert, he mirat a l'eMule per si hi havia algú que estigués compartint aquesta sèrie, també he fet una cerca a l'índex de TotsRucs, i al fòrum de projectes, però no he trobat res enlloc. Si malgrat això, he duplicat la feina d'algú, aviseu-me, si us plau, i retiro els programes per fer lloc a altres arxius.