Em presento, i demano ajuda sobre Magnum
Moderador: Petiso
Em presento, i demano ajuda sobre Magnum
Bona tarda a tothom! fa temps que us llegeixo però fins avui no m'he decidit a registrar-me i presentar-me.
Us volia demanar un favor sobre la sèrie Magnum P.I.
Me l'he intentat descarregar però la majoria de capítols no hi són, i els altres capítols no acaben de baixar. La mula va fatal en Mac.
Volia saber si algú la té completa de la temporada 3 endavant, i si me la podria gravar en DVDs. Quedaria amb aquesta persona per recollir-los, amb la deguda recompensa per l'esforç i el favor, jeje.
Una forta abraçada a tothom!
Us volia demanar un favor sobre la sèrie Magnum P.I.
Me l'he intentat descarregar però la majoria de capítols no hi són, i els altres capítols no acaben de baixar. La mula va fatal en Mac.
Volia saber si algú la té completa de la temporada 3 endavant, i si me la podria gravar en DVDs. Quedaria amb aquesta persona per recollir-los, amb la deguda recompensa per l'esforç i el favor, jeje.
Una forta abraçada a tothom!
Re: Em presento, i demano ajuda sobre Magnum
OK, gràcies, a veure si hi ha sort...Petiso ha escrit:Moc el fil a peticions
A mi tambe m'agradaria que algun m'ajudase amb aquesta serie. Fa temps en vaig descarregar les temporades 1-2 i ara vull completarla pero ni ha capitols sense fonts o que mai es descarregan. Jo tambe gratificaria al que puguera pasarmels.
Moltes gracies.
P.D:Perdo per el meu catala.
Moltes gracies.
P.D:Perdo per el meu catala.
Posa'm en un privat quins capítols et falten. Jo me la vaig descarregar fa temps.
Si els dvds no s'han fet malbé, comparteixo.
Si els dvds no s'han fet malbé, comparteixo.
L'he posada tota sencera en llançament. Hauries de trobar tots els capítols, i anar-los baixant de mica en mica...