Hola Companys,
Només comentar que la F-1 no baixa ni a "tiros", cap cursa, ja sigui la versió normal o la Hd.
A veure si hi podeu fer quelcom.
Salut i bones vacances.
Esteve.
Fonts per a la F-1
Moderador: Petiso
Fonts per a la F-1
And in the end... The love you take... Is equal to the love... You make.
The Beatles. The End. Abbey Road - 1969.
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Re: Fonts per a la F-1
Hola,
resulta que el meu emule està sofrint l'efecte "Harry Potter" i està bastant saturat, i no parlem de la porqueria de velocitat de pujada que tenim...
En quant al GP d'Australia n'hi ha com a mínim 2 fonts de cada. No hauries de tindre problemes.
Malàisia i Xina estan en ello, aquesta nit els deixo amb prioritat absoluta.
Val a dir que el fet que hagi penjat alguns a descàrrega directa és per això, o sigui que si no et baixa i està a DD aprofita-ho, però posa'l a compartir a l'emule per ajudar els altres
També ajudaria si em dius el teu nick al emule, et puc donar slot
a10!
resulta que el meu emule està sofrint l'efecte "Harry Potter" i està bastant saturat, i no parlem de la porqueria de velocitat de pujada que tenim...
En quant al GP d'Australia n'hi ha com a mínim 2 fonts de cada. No hauries de tindre problemes.
Malàisia i Xina estan en ello, aquesta nit els deixo amb prioritat absoluta.
Val a dir que el fet que hagi penjat alguns a descàrrega directa és per això, o sigui que si no et baixa i està a DD aprofita-ho, però posa'l a compartir a l'emule per ajudar els altres

També ajudaria si em dius el teu nick al emule, et puc donar slot

a10!
Gràcies per contestar Conradtgn,
El Gp d'Australia vaig trigar dotze dies a poder tenir-lo, però els de Malaisia i la Xina, em marquen la barra en vermell excepte algun minuscol fragment i no baixen, i mira que ja porto dies...
El nick del emule ésel que té practicament tothom, el que et dona per defecte.
Si m'expliques com fer les baixades directes, t'estaré agraït, i evidentment ho deixaré al emule per a que els companys ho puguin baixar.
Salut.
Esteve.
El Gp d'Australia vaig trigar dotze dies a poder tenir-lo, però els de Malaisia i la Xina, em marquen la barra en vermell excepte algun minuscol fragment i no baixen, i mira que ja porto dies...

El nick del emule ésel que té practicament tothom, el que et dona per defecte.
Si m'expliques com fer les baixades directes, t'estaré agraït, i evidentment ho deixaré al emule per a que els companys ho puguin baixar.
Salut.
Esteve.
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Seria bo que el teu nick del emule fos alguna cosa de l'estil: "[TotsRucs.cat]Esteve" o simplement "Esteve", així et veuré i et podré donar slot.
O si em veus com a font a l'emule ([TotsRucs.cat]Conradtgn) m'envies un missatge via emule
Al costat d'alguns arxius del fil de fòrum (http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=9179) hi diu descàrrega directa.
Obre el Jdownloader i un cop obert, agafes l'enllaç de descàrrega directa (botó dret i "Copiar la ruta del enlace"), o hi cliques i en copies la URL.
Al Jdownloader t'apareixerà un arxiu que t'has de baixar (.dlc dins un .rar), i un cop s'acabi t'apareixeran automàticament els arxius a baixar al "Capturador d'enllaços". Te'ls baixes, els descomprimerixes i ja els pots posar al incomming
a10!
O si em veus com a font a l'emule ([TotsRucs.cat]Conradtgn) m'envies un missatge via emule

Al costat d'alguns arxius del fil de fòrum (http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=9179) hi diu descàrrega directa.
Obre el Jdownloader i un cop obert, agafes l'enllaç de descàrrega directa (botó dret i "Copiar la ruta del enlace"), o hi cliques i en copies la URL.
Al Jdownloader t'apareixerà un arxiu que t'has de baixar (.dlc dins un .rar), i un cop s'acabi t'apareixeran automàticament els arxius a baixar al "Capturador d'enllaços". Te'ls baixes, els descomprimerixes i ja els pots posar al incomming

a10!
Gràcies de nou,
He posat el nick que tu m'has dit, [TotsRucs.cat]Esteve, a veure si hi ha sort.ç
Lo de la descarrega directa ho veig una mica complicat, son un manasses
Gràcies de nou per tot.
Salut.
Esteve.
He posat el nick que tu m'has dit, [TotsRucs.cat]Esteve, a veure si hi ha sort.ç
Lo de la descarrega directa ho veig una mica complicat, son un manasses

Gràcies de nou per tot.
Salut.
Esteve.