El meu germà abans tenia Timostar, i s'ha passat a Jazztel, tenia Imagenio,i ja estava fart de la lenta connexió que tenia, tot per culpa d'Imagenio a més que tenia només 1 mega de baixada i no podia fer anar bé els jocs on-line.
A hores d'ara encara conserva el descodificador, no han vingut a buscar-lo ni li han trucat ni res, que jo sàpiga no té cap carta de Movistar ni res, la pregunta és, es pot veure els canals de la TDT a través de streaming amb VLC ?
Hi ha alguna manera d'activar el dobly digital per escoltar TV3HD al descodificador Imagenio?
Gràcies, i salut!
Veure els canals de la TDT de Imagenio al PC amb VLC
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Re: Veure els canals de la TDT de Imagenio al PC amb VLC
No entenc la pregunta... els canals d'imagenio es veuen pel VLC perquè hi poses la IP, no té res a veure amb el descodificador ni amb els canals que hi tinguis sintonitzats allà.
Així que suposo que la resposta és no.
El dolby ni idea, que no faig servir el descodificador per mirar la TDT, però suposo que si no el sents és que el sintonitzador no deu tenir suport per AC3+ i si és així no hi ha cap manera de fer-ho.
Així que suposo que la resposta és no.
El dolby ni idea, que no faig servir el descodificador per mirar la TDT, però suposo que si no el sents és que el sintonitzador no deu tenir suport per AC3+ i si és així no hi ha cap manera de fer-ho.

-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Quan em referia veure els canals a través del VLC, em referia veure els canals que ha sintonitzat el descodificador, no parlo dels canals de IMAGENIO, si no els canals terrestres, una cosa és veure els canals per 'internet' en aquest cas per IMAGENIO i una altre veurel's com si fos un descodificador extern i poguer veure els canals.
Aixi el que voldria fer no és possible visualitzar els canals de la TDT per streaming i poguer visualitzar per exemple TV3HD que ja com he dit el descodificador no suporta el còdec E-AC3 ja que no l'han actualitzat i ja fa mesos que ho haurien d'haver solucionat però són aixi de lents, d'aquesta manera al poguer veure el canal, també podria gravar i faria un bon us del descodificador...
Bé, si no es pot no es poti dubto molt molt que pugui fer-li alguna cosa ja que si no hi ha accés a Imagenio el descodificador no s'ha actualitzarà..
Si saps el que em refereixo Ayu, bé i si no doncs res, gràcies per la teva resposta.
Salut!!
Aixi el que voldria fer no és possible visualitzar els canals de la TDT per streaming i poguer visualitzar per exemple TV3HD que ja com he dit el descodificador no suporta el còdec E-AC3 ja que no l'han actualitzat i ja fa mesos que ho haurien d'haver solucionat però són aixi de lents, d'aquesta manera al poguer veure el canal, també podria gravar i faria un bon us del descodificador...
Bé, si no es pot no es poti dubto molt molt que pugui fer-li alguna cosa ja que si no hi ha accés a Imagenio el descodificador no s'ha actualitzarà..
Si saps el que em refereixo Ayu, bé i si no doncs res, gràcies per la teva resposta.
Salut!!
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Aleshores t'havia entès bé, i la resposta és la que t'he dit que suposava. No pots fer-ho.
Bé, suposo que el podries connectar a una entrada de vídeo, però segurament aquesta seria d'una capturadora i així ja captures amb aquesta. : P
Bé, suposo que el podries connectar a una entrada de vídeo, però segurament aquesta seria d'una capturadora i així ja captures amb aquesta. : P