El cor de la ciutat

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
jiroubou
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 05, 2010 22:38
Status: Desconnectat

El cor de la ciutat

Entrada Autor: jiroubou » dv. nov. 05, 2010 22:42

BTV començará a emetre "El cor de la ciutat" des del principi el dilluns 8 de Novembre a les 15:00h. Algú pensa pujarla? I si ho fa, podría fer-ho en descàrrega directa? Ho dic perque jo no tinc Emule i m'agradaria anar baixant-la per penjarla al Youtube (tal i com fa el bugatxu amb "Nissaga de poder").

Saluts!

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Re: El cor de la ciutat

Entrada Autor: shinnosuke » ds. nov. 06, 2010 17:38

jiroubou ha escrit:BTV començará a emetre "El cor de la ciutat" des del principi el dilluns 8 de Novembre a les 15:00h. Algú pensa pujarla? I si ho fa, podría fer-ho en descàrrega directa? Ho dic perque jo no tinc Emule i m'agradaria anar baixant-la per penjarla al Youtube (tal i com fa el bugatxu amb "Nissaga de poder").

Saluts!
Hola.

Em temo el que demanes no serà possible, tots els links són de l'emule, per tant pujar-lo per descàrrega directe no ho faràn ja que correm el risc de què els de mega o rapid suprimeixin el fitxer, i s'hauría de tornar a pujar, la millor manera és per EMULE, si necessites ajuda ens ho dius, però descàrrega directe no es pot per aquest motiu.

Si tens la possibilitat de què et puguis comprar una PCI interna de TDT ho podries gravar tu mateix i tindries els capítols, i si necessites ajuda aqui entre tots et donarem un cop de mà.
Per a marques, les que conec i la que a mi em va molt bé és
No són gaires cares, si tens connexió d'antena ja tens la possibilitat de capturar la sèrie, el preu oscil·len entre 50 a 70 euros.
Hauppage 1300
i la
Avermedia Capture wtih 876 VCR/96 *
No recordo el model però és una Avermedia analògica i en aquells temps podia veure el Canal Plus amb MoreTV us parlo ja de fa 10 anys ..

ja ens diràs alguna cosa.

Salut!

Autor del tema
jiroubou
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 05, 2010 22:38

Entrada Autor: jiroubou » ds. nov. 06, 2010 17:55

El problema es que jo a aquell hora estic fora de casa i no torno fins les 21:00 per tant em sería dificil de ripejar. En quant a la serie, si algú la puja a l'Emule cap problema, me la baixaré per allá. Deia de fer-ho per DD perquè m'es més cómode i ràpid, pero no hi ha cap problema si es per Emule.

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: shinnosuke » ds. nov. 06, 2010 18:04

jiroubou ha escrit:El problema es que jo a aquell hora estic fora de casa i no torno fins les 21:00 per tant em sería dificil de ripejar. En quant a la serie, si algú la puja a l'Emule cap problema, me la baixaré per allá. Deia de fer-ho per DD perquè m'es més cómode i ràpid, pero no hi ha cap problema si es per Emule.
Te enviat un correu privat jiroubou

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia

Entrada Autor: ajoyagua » dt. nov. 30, 2010 23:58

Tinc entes que BTV ja a començat a emetre el cor de la ciutat desde el principi, algu sap si a començat algu a capturar l'aserie i la ficara aqui? saluts a tots i bon nadal.

Respon