aviam si em podeu ajudar:tinc un fotimer de mobils i vull passar fotos al pc,pero entre el fotimer de cables que tinc no trobo cap que vagi be per connectar-ho al pc
¿algu sap quin cable es o com s'anomena per poder comprar-lo?
cable per passar fotos
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: cable per passar fotos
Hola!
Segons cada marca i fins i tot cada model seran diferents els cables. Potser les podries passar via Bluetooth (si tenen els mòbils aquesta opció, cosa molt probable) i pel Pc si és de sobretaula i no en tingués, pots comprar un adaptador Bluetooth-USB i llestos.
Fins aviat!
Segons cada marca i fins i tot cada model seran diferents els cables. Potser les podries passar via Bluetooth (si tenen els mòbils aquesta opció, cosa molt probable) i pel Pc si és de sobretaula i no en tingués, pots comprar un adaptador Bluetooth-USB i llestos.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Si no tens Bluetooth, prova a l'ebay amb alguna cosa així:axis ha escrit:aviam si em podeu ajudar:tinc un fotimer de mobils i vull passar fotos al pc,pero entre el fotimer de cables que tinc no trobo cap que vagi be per connectar-ho al pc
¿algu sap quin cable es o com s'anomena per poder comprar-lo?
marca del mòbil model del mòbil data cable
Per exemple: Sony Ericsson T230 data cable
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
3a opció: assegura't de que tens les fotos a la tarja del telefon, si no es aixi les hi mous, extreus la tarja, i la connectes al PC amb un lector de targes.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
si,els mobils tenen tots bluetooth i tots son de diferent marca,no es que em faci molta gracia les coses inal-lambriques pero si no hi ha mes remei...De tota manera tinc un parell d'amics que tenen botigues d'informatica i quan tingui temps els anire a veure per parlar amb ells i que es mirin els mobils a veure quina es la millor opcio
gracies als tres
gracies als tres