Pel·lis del Charlie Brown en català
Moderador: Petiso
Pel·lis del Charlie Brown en català
Doncs acabe de vore la parodia que han fet Los simpson de "It's the great pumpkin, Charlie Brown" i me han donat ganes de vore alguna peli del Charlie Brown en català si s'ha emés alguna vegada
Ithil l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 25, 2010 20:09, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Pelis del Charlie Brown en català
No sabia que hi hagués pel·lícules d'en Charlie Brown. El que sí que havien fet eren varis capítols, que no han tornat a repetir mai més. Si en descobreixes alguna cosa, comparteix-ho, eh? Que jo també ho estic buscant de fa temps.
Re: Pel·lis del Charlie Brown en català
Hola, veig que fa temps que ningú escriu aquí. Se'n sap alguna cosa de les pelis d'en Charlie Brown?
Jo, com a pel·lícules no ho sé, però me'n recordo dels capítols que feien al super3, i aquests mateixos capítols els van editar en vhs en català, però després no els han tornat a fer mai més.
Algú en té de gravats de quan els feien? Era una sèrie molt bona, estaria bé recuperar-la.
Jo, com a pel·lícules no ho sé, però me'n recordo dels capítols que feien al super3, i aquests mateixos capítols els van editar en vhs en català, però després no els han tornat a fer mai més.
Algú en té de gravats de quan els feien? Era una sèrie molt bona, estaria bé recuperar-la.
M'encantaria tornar a veure'ls 

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
- Entrades: 4
- Membre des de: dc. des. 26, 2012 0:16
- Status: Desconnectat
Hola!
He posat en marxa un projecte de release de Charlie Brown en català a la web d'Animelliure.net. Jo tinc 26 capítols en VHS gravats del Club Súper 3 el 1999 dels 72 aproximadament que es van doblar al català (en total en anglès hi ha uns 94, incloent sèries, mini-sèries i pel·lícules). Us animo que tots els que tingueu alguna gravació en VHS de quan van donar la sèrie, encara que siguin poques o només una, ho digui al tema obert de "Charlie Brown en català" a la secció de "Projectes" del fòrum d'Animelliure. Jo tinc els vídeos de la sèrie en anglès remasteritzada en DVD i BluRay i estic capturant els àudios en català per poder sincronitzar-los amb les imatges i pujar la sèrie en DUAL Anglès-Català. Entre tots, vídeo a vídeo, tant de bo puguem pujar aquesta meravellosa sèrie!
Salut!
He posat en marxa un projecte de release de Charlie Brown en català a la web d'Animelliure.net. Jo tinc 26 capítols en VHS gravats del Club Súper 3 el 1999 dels 72 aproximadament que es van doblar al català (en total en anglès hi ha uns 94, incloent sèries, mini-sèries i pel·lícules). Us animo que tots els que tingueu alguna gravació en VHS de quan van donar la sèrie, encara que siguin poques o només una, ho digui al tema obert de "Charlie Brown en català" a la secció de "Projectes" del fòrum d'Animelliure. Jo tinc els vídeos de la sèrie en anglès remasteritzada en DVD i BluRay i estic capturant els àudios en català per poder sincronitzar-los amb les imatges i pujar la sèrie en DUAL Anglès-Català. Entre tots, vídeo a vídeo, tant de bo puguem pujar aquesta meravellosa sèrie!
Salut!
Jo tenia alguns de gravats en VHS, però ves a saber on són xD Entre Doraemons i Picapedres jajajajaPeppermintPatty ha escrit:Hola!
Salut!
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
- Entrades: 4
- Membre des de: dc. des. 26, 2012 0:16
- Status: Desconnectat
Hola MetalHead!MetalHead ha escrit:Jo tenia alguns de gravats en VHS, però ves a saber on són xD Entre Doraemons i Picapedres jajajajaPeppermintPatty ha escrit:Hola!
Salut!
Jo també els tenia gravats entre Garfields i Boles de Drac, hehehe. Si hagués sabut que els trobaria a faltar de gran, els hauria guardat millor classificats...! Ara els he anat rescatant i estic capturant els àudios. Tant de bo puguis trobar una estoneta quan puguis per buscar-los i puguis dir-nos quins tens per poder completar la sèrie! Seria fantàstic!