PATUM de BERGA
Moderador: Petiso
PATUM de BERGA
Ahir a la nit per TV3 van retransmetre la Patum.
Jo la vaig gravar però ara mirant-la ara he vist que es queda tallat el final del salts de plens.
Vaig posar mes temps del que posava la seva programació, però va ser suficient.
Si algú la gravat i el puges penjar o passar-me el final per després muntar-lo i pujar-lo.
O algú te intenció de muntar-lo??
Jo la vaig gravar però ara mirant-la ara he vist que es queda tallat el final del salts de plens.
Vaig posar mes temps del que posava la seva programació, però va ser suficient.
Si algú la gravat i el puges penjar o passar-me el final per després muntar-lo i pujar-lo.
O algú te intenció de muntar-lo??

Re: PATUM de BERGA
Jo la tinc gravada sencera. No sé quan m'hi podré posar però, si no és que algú altre tingui intenció de pujar-la, ja ho faré jo. Repeteixo: no sé quan 

A mi hem falta de la mitat dels plens fins el final. Si hem poguessis passar nomes aquest tros t'ho agrària molt.

També la tinc Ok. Amb el permís de l'Ermesenda, la puc fer jo.Ermesenda ha escrit:Jo la tinc gravada sencera. No sé quan m'hi podré posar però, si no és que algú altre tingui intenció de pujar-la, ja ho faré jo. Repeteixo: no sé quan
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

És un honor...Ermesenda ha escrit:Permís concedit

Ja teniu la Patum a punt per baixar, amb un bitrate apostoflant; 2915Kbps !!

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=7983
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."