Bones gent,
m'agradaria poder-vos fer una petició d'un documental molt interesant sobre el Disseny que vaig veure que fan els divendres a les tantes de la matinada (2:27h) al 33, es diu "El bon disseny", argument: Els dissenyadors Richard Seymour i Dick Powell revisen i renoven estris quotidians que han sobreviscut més enllà de la seva utilitat en aquesta sèrie documental. S'atreveixen amb qualsevol cosa, des de seients d'avions fins al senzill cubell d'escombraries.
La serie original es del 2000 i es diu Better by Design (http://www.imdb.com/title/tt0300732/maindetails), son en total 6 episodis només, pero m'agradaria poder-los tenir o veurels.
Algú els podria grabar?almenys els 5 que queden? no se si el 33 els posa en altres hores tambè....
Merci!!
[Petició] El bon disseny - Canal 33 - Divendres nit
Moderador: Petiso
Re: [Petició] El bon disseny - Canal 33 - Divendres nit
El primer no el tinc, t'hauràs de conformar amb els cinc restants (o els que emetin).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ja ets pot descarregar el segon:
[ed2k] El bon disseny
[ed2k] El bon disseny
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Moltíssimes gràcies!
a veure si els acaben fent tots!
merci
a veure si els acaben fent tots!

merci