Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores

Entrada Autor: shinnosuke » dt. nov. 17, 2009 3:24

Doncs això , ja han dit l'hora del gran derbi , Barça-Madrid el diumenge 29 de Novembre a les 19hores jugarán.
Demanaria com ho faria d'altre gent , si algú té CANAL+ LIGA HD o té algú que pugui veure el canal extranjer que donguin el partit i en HD , que ho digui , per que sería interesant gravar-ho , per si el Barça li dóna un bon repás altre cop al Madrid , seria ja l'hòstia que repetís altre cop un partidàs com va passar al Bernabeu.

Doncs això si algú té contractat DIGITAL+ amb CANAL+ LIGA i té inclós el canal Alta definició que ho capturi , t'an n'és l'idioma que sigui ja que farem el montatge per que se senti els 4 àudios
catalunya ràdio , rac1 com ràdio , ( audio original del canal ) i alguna altre emisora de ràdio

Bé doncs ja direu alguna cosa i poguem tindre un altre DVD per a la col.lecció.

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores

Entrada Autor: shinnosuke » dc. nov. 18, 2009 19:02

Hola
El problema que jo tinc el meu DVD es quan canvio de pista , es queda a la pantalla fixe el OSD indicació de la pista algo semblant així

AUDIO 1/2 MP3
així tota l'estona a pantalla no marxa es queda fixe , els avis molt bé tot el que vulguis però jo tinc aquest problema , es molt millor en format DVD per que així el pots reproduir en quasevol DVD domèstic , jo considero que es millor en format DVD
i no ocupa 4gigues i escaig , 2 gigues si pero 4 no i la qualitat si es de 2 gigues es bastant bona.

Bé , ja direu qui té el plus liga amb HD o el GolTV , o bé decodificador de satèl.lit HD que donen el partit com va passar amb la final de Roma de la Champions League.

Respon