[Projecte] Blue Dragon
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Blue Dragon
Comença el pròxim dimarts dia 20 a les 19:05 pel nou Canal Club Super 3 i el dia següent repeteixen el capítol a les 11:00.
La sèrie té 51 capítols.
Capturador: Kaku
Suplents: Ayu, .....
La sèrie té 51 capítols.
Capturador: Kaku
Suplents: Ayu, .....
Re: [Projecte] Blue Dragon
Bufff.. Han fet una inventada d'opening i ending espectacular
no tenen res a veure amb l'original
A més ho han emès en 4:3 quan originalment és en 16:9...
Si algu trobes videos de qualitat i en panoràmic de la sèrie es podria fer un muntatges però amb la xapusa que han fet amb les cançons...
De moment, però jo faria TDTrip i si més endavant es vulgues ja es faria un muntatge.
Ayu com ho vols fer? El faig jo o el fas tu (un i un), tots els fa un i l'altre de suplent, ens ho partim... ?
A mi més igual un sistema o un altre.

A més ho han emès en 4:3 quan originalment és en 16:9...
Si algu trobes videos de qualitat i en panoràmic de la sèrie es podria fer un muntatges però amb la xapusa que han fet amb les cançons...
De moment, però jo faria TDTrip i si més endavant es vulgues ja es faria un muntatge.
Ayu com ho vols fer? El faig jo o el fas tu (un i un), tots els fa un i l'altre de suplent, ens ho partim... ?
A mi més igual un sistema o un altre.
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Crec, no ho sé, pel que he vist ara al comprovar el capítol, pel tipus d'ending que té la sèrie, que han comprat la versió americana, així que t'estranyi que hi hagi més canvis a part de l'opening i ending.
Vaja, que si vols fer muntatge, segurament hi haurà escenes o bé eliminades o canviades de lloc xD
Sobre com fer-ho...
Tu ets el cap del projecte, tu decideixes : P
Vaja, que si vols fer muntatge, segurament hi haurà escenes o bé eliminades o canviades de lloc xD
Sobre com fer-ho...
Tu ets el cap del projecte, tu decideixes : P

Ahir, per emule, vaig veure uns arxius .mkv de Blue Dragon. El nom del primer episodi és "Blue Dragon - 01 - L'Avanzare delle Ombre [720p Mux Ita-Jap By Marchy].mkv". Segons sembla, és un dual italià japonès. El 720p no sé què vol dir, però de seguida que en pugui previsualitzar un us confirmo si està en 16:9 

Primero saludaros, desde hace poco que os conozco y agradeceros vuestro trabajo.
A mí también me ha decepcionado la visión del primer capítulo.
Creo que hariais un gran trabajo si sincronizarais el audio de los capítulos con los DVD originales japoneses o aprovechar algún DVDrip de los que hay en castellano para modificarlos y añadirle el audio en catalan. (He grabado el capítulo y luego lo he comparado con los DVDrip que tengo en castellano, y no hay color)
Lo que ya seria un bombazo es que añadierais el audio en catalan a una versión 720p (.mkv), ya que os puedo asegurar que no existe versión HD en castellano.Un saludo y gracias.
A mí también me ha decepcionado la visión del primer capítulo.
Creo que hariais un gran trabajo si sincronizarais el audio de los capítulos con los DVD originales japoneses o aprovechar algún DVDrip de los que hay en castellano para modificarlos y añadirle el audio en catalan. (He grabado el capítulo y luego lo he comparado con los DVDrip que tengo en castellano, y no hay color)
Lo que ya seria un bombazo es que añadierais el audio en catalan a una versión 720p (.mkv), ya que os puedo asegurar que no existe versión HD en castellano.Un saludo y gracias.
Jo tenia pensat fer un TDTrip quan torni a tenir internet en dues setmanes.
Ja direu.
Ja direu.
-
Jo també seria partidari de fer DVBrip (de fet ja tinc el primer fet : P). Si voleu fer muntatge, ara mateix només compteu amb mi pels àudios.

Ja n'he pogut previsualitzar un. El format d'aquests vídeos està en 16:9 i la qualitat és molt bona.
De montar vídeos jo no en sé gaire, però podria pujar els episodis de l'emule a MegaUpload per a qui els vulgui descarregar i muntar-los amb l'àudio en català
De montar vídeos jo no en sé gaire, però podria pujar els episodis de l'emule a MegaUpload per a qui els vulgui descarregar i muntar-los amb l'àudio en català

Jo també sóc partidari de fer un TDTrip i si més endavant algú vol fer un muntatge benvingut sigui.
Ayu jo també ja el tinc comprimit i ja està pujat al SR. El publico jo?
Jo l'he fet a 230Mb, resolució 640x480 i àudios a 96kb/s mono, suposo que el deus haver fet bastant igual.
Si vols pels pròxims dels 4 que fan a la setmana en fem un parell tu i un parell jo i així ens els repartim.
I pel trento, jueghje si trobeu vídeos en bona qualitat pengeu on es poden baixar a aquí així els podem veure i a veure si ens animem a fer alguna cosa, sobretot amb els videos de 720p d'alta definició.
Ayu jo també ja el tinc comprimit i ja està pujat al SR. El publico jo?
Jo l'he fet a 230Mb, resolució 640x480 i àudios a 96kb/s mono, suposo que el deus haver fet bastant igual.
Si vols pels pròxims dels 4 que fan a la setmana en fem un parell tu i un parell jo i així ens els repartim.
I pel trento, jueghje si trobeu vídeos en bona qualitat pengeu on es poden baixar a aquí així els podem veure i a veure si ens animem a fer alguna cosa, sobretot amb els videos de 720p d'alta definició.
-
Jo l'he fet de 260 megues, així hi caben en 3 DVDs perfectament i no queda tant espai inutilitzat : P, però es poden fer a 230 si ho prefereixes.
Els àudios, tal com dius, a 96kbps mono, i la resolució també la mateixa (640x480).
El que com que també he gravat la reemissió i he vist que en aquesta no sortia el macrocartell de "i ara..." és amb la que m'he quedat.
Llavors... graves els subs? Jo en tinc els subs de TV3 i he pensat que, si vols, també els podríem incloure.
Què més... la nomenclatura que he fet servir (provisionlament) pel capítol és la següent:
Blue Dragon -01- El despertar de l'ombra (Kage, Hatsudō)(DVBrip Català-Nihongo)(animelliure-totsrucs).avi
Està bé? Més que res per no canviar nomenclatures i demés.
I sí, em sembla bé anar-nos alternant els capítols.
Els àudios, tal com dius, a 96kbps mono, i la resolució també la mateixa (640x480).
El que com que també he gravat la reemissió i he vist que en aquesta no sortia el macrocartell de "i ara..." és amb la que m'he quedat.
Llavors... graves els subs? Jo en tinc els subs de TV3 i he pensat que, si vols, també els podríem incloure.
Què més... la nomenclatura que he fet servir (provisionlament) pel capítol és la següent:
Blue Dragon -01- El despertar de l'ombra (Kage, Hatsudō)(DVBrip Català-Nihongo)(animelliure-totsrucs).avi
Està bé? Més que res per no canviar nomenclatures i demés.
I sí, em sembla bé anar-nos alternant els capítols.

Doncs pel tamany no ho havia pensat això de fer-ho en 3DVD però si queda just millor, així amb unes quantes Mb la qualitat deu ser millor.
Jo també he fet el ripeig de la repetició del matí això s'haurà de mirar per veure com ho fan als següents ja que és molt millor que no ho porti.
Els subs també els gravo però no els he tret, així que si els vols incloure perfecte!
Els pròxims ja els trauré.
I per la nomenclatura jo havia fet servir aquesta:
Blue Dragon -01- El despertar de l'ombra (TDTrip català-japonès)(TotsRucs-Animelliure).avi
Si vols posar en contes de japonès, nihongo i el nom del capítol en japonès com vulguis, i en contes de TDTrip, DVBrip ja està bé. El que si que m'agrada més és TotsRucs i Animelliure en majúscules.
Quedem que el primer el publiques tu que ja el tens fet a 260Mb, i et passo per mp el post que havia fet per la sèrie, i el poses tu, i pels pròxims ja ens ho anirem repartint.
Jo també he fet el ripeig de la repetició del matí això s'haurà de mirar per veure com ho fan als següents ja que és molt millor que no ho porti.
Els subs també els gravo però no els he tret, així que si els vols incloure perfecte!

I per la nomenclatura jo havia fet servir aquesta:
Blue Dragon -01- El despertar de l'ombra (TDTrip català-japonès)(TotsRucs-Animelliure).avi
Si vols posar en contes de japonès, nihongo i el nom del capítol en japonès com vulguis, i en contes de TDTrip, DVBrip ja està bé. El que si que m'agrada més és TotsRucs i Animelliure en majúscules.

Quedem que el primer el publiques tu que ja el tens fet a 260Mb, i et passo per mp el post que havia fet per la sèrie, i el poses tu, i pels pròxims ja ens ho anirem repartint.
Los DVDrip de aquíKaku ha escrit:I pel trento, jueghje si trobeu vídeos en bona qualitat pengeu on es poden baixar a aquí així els podem veure i a veure si ens animem a fer alguna cosa, sobretot amb els videos de 720p d'alta definició.
http://www.tusdivx.org/anime-peliculas- ... rs-12.html
muy buena calidad (si los utilizais comentarselo al uploar) y los mkv (que no he visionado ninguno), simplemente podiendo en el buscador de la mula sale un rip mkv italiano-japones, también los encontre por torrents pero solo veo hasta el 28.
un cordial saludo.
-
D'acord doncs, ja penjaré jo el primer.
La nomenclatura, ja que et sembla bé, mantindré la meva amb les majúscules a les etiquetes.
La nomenclatura, ja que et sembla bé, mantindré la meva amb les majúscules a les etiquetes.