Lost VS Jericho
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Lost VS Jericho
Dimecres dia 21, torna jericho (amb un capítol que promet molt), i al mateix dia un altre capítol de Lost (després del megacapítol de la setmana passada).
Ara imagineu-vos el següent:
El dijous 22, fiques a baixar els dos capítols a la vegada ..... i casualment, acaben els dos a al vegada.
Que miraries primer ..... Lost o Jericho ????????
O ..... si estàs al cole/feina/en bici ...... quan arribis a casa quin miraràs primer???
Adéu !!!
Ara imagineu-vos el següent:
El dijous 22, fiques a baixar els dos capítols a la vegada ..... i casualment, acaben els dos a al vegada.
Que miraries primer ..... Lost o Jericho ????????
O ..... si estàs al cole/feina/en bici ...... quan arribis a casa quin miraràs primer???
Adéu !!!
Petiso l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 20, 2007 0:17, en total s’ha editat 4 vegades.

-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Si no hagués vist el capitol 3x08 de Lost, llavors no hauria dubtat ni un moment en mirar Jericho, ja que Lost podia esperar. Però després de veure el 3x08.... ho tindria bastant dificil. De totes maneres segurament miraria Jericho perquè fa massa temps que no la fan i en tinc moltes ganes. A més, el capítol promet.
El que farem serà: Polònia - Lost/Jericho - Jericho/Lost
El que farem serà: Polònia - Lost/Jericho - Jericho/Lost

-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Doncs aquesta setmana m'ha passat un fet insòlit: tinc pendents Prison, Heroes, Lost i Jericho
GRAN DILEMA, a veure per quina començo...
Aquest vespre em gravaré un DVD-RW, em posaré a la tele gran I A DISFRUTAR.
Per cert, heu provat de descarregar-vos les series per IRC? Jo fa temps que ho faig amb els de LOST i va genial. Avui també m'hi he baixat Jericho i és un moment. S'ha d'anar a la xarxa efnet (irc.efnet.org) entrar al canal #lost.no (canal #jericho, per jericho) i esperar que els bots diguin pel general a quin numero correspon cada descarrega. Llavors fas, per exemple: "/msg BOT_tal xdcc send #3" i te l'envia. Jo tinc una conexió de 3Mbps i amb l'emule obert em baixen a 200 i pico
.
GRAN DILEMA, a veure per quina començo...

Per cert, heu provat de descarregar-vos les series per IRC? Jo fa temps que ho faig amb els de LOST i va genial. Avui també m'hi he baixat Jericho i és un moment. S'ha d'anar a la xarxa efnet (irc.efnet.org) entrar al canal #lost.no (canal #jericho, per jericho) i esperar que els bots diguin pel general a quin numero correspon cada descarrega. Llavors fas, per exemple: "/msg BOT_tal xdcc send #3" i te l'envia. Jo tinc una conexió de 3Mbps i amb l'emule obert em baixen a 200 i pico

-
Doncs comença per lost ..... així te trauràs el mal sabor de boca amb els altres :-pDeivitTustei ha escrit:Doncs aquesta setmana m'ha passat un fet insòlit: tinc pendents Prison, Heroes, Lost i Jericho
GRAN DILEMA, a veure per quina començo...Aquest vespre em gravaré un DVD-RW, em posaré a la tele gran I A DISFRUTAR.
Mmmmm, apunto :-pDeivitTustei ha escrit:Per cert, heu provat de descarregar-vos les series per IRC? Jo fa temps que ho faig amb els de LOST i va genial. Avui també m'hi he baixat Jericho i és un moment. S'ha d'anar a la xarxa efnet (irc.efnet.org) entrar al canal #lost.no (canal #jericho, per jericho) i esperar que els bots diguin pel general a quin numero correspon cada descarrega. Llavors fas, per exemple: "/msg BOT_tal xdcc send #3" i te l'envia. Jo tinc una conexió de 3Mbps i amb l'emule obert em baixen a 200 i pico.
Doncs no diu quants capítols son ......Txus ha escrit:Jo me'ls baixava via DD dels fòrums d'Asia-Team, però des que estan tancats "per manteniment" he hagut de tornar al BT.
Per cert, quants capítols té la primera temporada de Jericho, 22 o 24? Ho dic per anar tancant el primer DVD
http://www.epguides.com/Jericho_2006/
Adéu !

-
Weno .... ja els he vist els dos (realment ahir, però no volia spoilejar:-p)
El de lost ... em va desil·lusionar molt. Realment no .... no esperava mes. Tornen enterament a la saga "others", totalment avorrida i sense cap interès. L'únic que es salva del capítol son els vestidets de la noia asiàtica dels flashback.
El capítol de Jericho .... bastant lent (per no dir molt), però es començen a saber mes coses, i gran owned final .... com els dels v/bells temps de Lost.
Adéu !
El de lost ... em va desil·lusionar molt. Realment no .... no esperava mes. Tornen enterament a la saga "others", totalment avorrida i sense cap interès. L'únic que es salva del capítol son els vestidets de la noia asiàtica dels flashback.
El capítol de Jericho .... bastant lent (per no dir molt), però es començen a saber mes coses, i gran owned final .... com els dels v/bells temps de Lost.
Adéu !