Idioma versió original: català
Producció: Josep M. Forn, Estela Films i P.C. Teide, 1968 (Espanya)
Direcció i guió: Josep M. Forn, basat en la novel·la de Manuel de Pedrolo del mateix títol
Durada: 81 mintus
Fotografia: Jaume Deu Casas (Eastmancolor)
Música: Federico Martínez Tudó i Joan Pineda
Intèrprets: Francesc Viader, Jordi Torras, Marta May, Carme Fortuny, Teresa Cunillé, Josep Castillo Escalona
La Renata és una cambrera que manté una relació sentimental amb l'Àlex, un jove i innocent estudiant que, després d'assabentar-se que la seva xicota té també un afer amb el senyor Molina Costa, es capfica de tal manera que decideix assassinar l'home sense pietat. El noi porta a terme el pla, però després que la policia examina el cadàver i dur a terme la investigació, les conclusions són confuses i l'Àlex no és descobert. Ara bé, el seu pare, l'influent doctor Farràs, sospita d'ell i s'hi enfronta.
La pel·lícula no es va poder estrenar fins set anys després de la seva realització i va ser prohibida i multada pel règim franquista. La seva primera i única projecció, fins a la seva tardana estrena, es produí l'any 1970 dins la Setmana de Cinema Espanyol de Molins de Rei, malgrat que no va obtenir el permís d'exhibició.
M'enterro en els fonaments (DVBrip català per Petiso)(TotsRucs.cat).avi (950M)
[ed2k] M'enterro en els fonaments (DVBrip català)
-
- Entrades: 188
- Membre des de: ds. març 24, 2012 12:28
- Ubicació: Andorra
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] M'enterro en els fonaments (DVBrip català)
Algú seria tan amable de compartir-la ni que fos per 2 o 3 dies please? Estic al 97,1% i m'he quedat sense fonts. Gràcies d'antuvi!