[PET] Festival màgia (memorial Li-Chang)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

[PET] Festival màgia (memorial Li-Chang)

Entrada Autor: Messi20 » dj. abr. 16, 2009 11:28

Bones, doncs vaig grabar 04-13_21-35-01_33 (cat)_Festival màgia (memorial Li-Chang).ts, però em sona que fa temps ja el vaig ripejar i el vaig pujar..No l'he trobat pel buscador de TR, algú em pot dir si al seu disc dur el te? És per ripeja'l o borrar-lo.

a10!

Imatge

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Re: [PET] Festival màgia (memorial Li-Chang)

Entrada Autor: conradtgn » dj. abr. 16, 2009 13:11

Jo tinc això: Festival de màgia de Badalona (31.05.08)(DVBrip català per Messi20)(TotsRucs.cat).avi Es el 8è festival.
I aquí el post: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=4308

L'altre dia van fer el 9è, per tant és nou![hide]Festival màgia (memorial Li-Chang)
Festival màgia (memorial Li-Chang) 2009 al teatre Zorrilla de Badalona FESTIVAL INTERNACIONAL DE MAGIA 9È MEMORIAL LI-CHANG El 33 emet el proper dilluns 13 d'abril , dins la seva programació especial de Setmana Santa, la Gala Internacional de Màgia. Aquest va ser un dels actes principals del Festival Internacional de Màgia, 9è memorial Li Chang, que es va celebrar a Badalona el mes de febrer passat. Al teatre Zorrilla de Badalona es va aplegar una mostra dels millors professionals de la màgia reconeguts internacionalment. Mags provients dels Estats Units, França, Japó, Argentina, i també de casa nostra, ofereixen un espectacle ple d'il·lusionisme i de sorpreses. Realització: Àngel Biescas Producció: Mertxe Larumbe[/hide]
Aquest és d'aquest any 2009.

Adéu!
Imatge

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34

Re: [PET] Festival màgia (memorial Li-Chang)

Entrada Autor: Messi20 » dj. abr. 16, 2009 15:15

Gràcies Conrad.

a10!
Imatge

Respon