Hola company , et recomano el programa DVBVIEWER es molt molt bó ! i li dóna mil patades a windows media center ,
el que NO fa el media center es capturar el video amb les pistes d'àudio que emet el canal
per exemple:
el K3 emet 3 pistes d' àudio , CATALÀ , VERSIÓ ORIGINAL i AUDIO DESCRIPCIÓ , tot això es quan el canal està emeten un programa , per exemple DORAEMON , de dilluns a divendres a les 18,30h aproximadament emet en versió original i en audio descripció ( per a persones cegues , surt una veu off narrador indicant el que passa a imatge )
bé el que deia , el media center no captura això , els audios , ni els subtítols , tampoc té el TELETEXT a l'abast , que no el pots consultar com si fos un televisor normal i corrent , ni com he dit els subtítols ,
el programa de televisió de TDT i SAT , DVBviewer et permet fer això
gravar el canal amb tantes pistes d'àudio que tingui
gravar els subtítols , gravar el TELETEXT , tot , i el video el pots veure novament amb el mateix programa reproductor DVBviewer ja que també reprodueix videos , i pots veure el teletext , com si fos EN DIRECTE !
jo et recomano que t'agafis el programa DVBviewer , per 15euros tens la llicència BARATA I PER DE VIDA
el media center está i bé però tots aquests detalls no ho té
en el meu cas per a una cosina meva , li gravo els BARRUFETS , i li incorporo l'àudio en anglès i català i subtítols , TOT com si fos original i en directe , ho passo tot a DVD ,
el problema del windows media center es que et captura amb un format no gaire compatible amb alguns programes , el que et dic jo va molt bé , necessitarás el PROJECTX , per DESMULTIPLEXAR es adir per a separar el video amb les pistes d' àudio i subtítols en el cas que s'hagin emès , i a partir d'aqui amb un programa de edició de DVD ja pots fer els menús i tota aquesta tasca
ET RECOMANO AQUEST PROGRAMA va molt bé , i pots fer servir per ultim el comandament del media center personalitzar els botons va molt bé , i tots et diriem això , agafa,t el dvbviewer i deixa de banda el media center ,
sense cap problema pots tindre les dues sintonitzadores que dius , el programa et permet sintonizar els canals de les dues sintonitzadores , per exemple en el cas que tinguessis SATÈL.LIT i TDT però el cas teu no es aquest
ja em dirás et dono la web
http://www.dvbviewer.com
i ja em dirás
SALUTACIONS
deixa de banda el media center que es una CACA