Fa temps que em descarrego coses d'aquesta comunitat i m'agradaria contribuir-ho amb el pugui, sobretot compartint el màxim nombre possible d'arxius que puc.
El que us volia comentar és que tinc el DVD de la pelicula "Simbad la llegenda dels set mars", i té 4 audios entre ells el català, el què voldria fer és ripejar-la i posar-la a compartir per l'eMule, Ja que he mirat algunes webs i no l'he trobat en català, i com més n'hi hagi en català millor.
Ara ve el meu problema, utilitzo el DVDFab HD Decrypter per passar el DVD al disc dur, selecciono només el tros de la pelicula i l'audio en català i l'anglès també. Tota la resta ho deixo deseleccionat, llavors li dono perquè ho gravi en el disc dur però quan porta un 57% més o menys es para i continua molt a poc a poc fins que surt que i ha hagut un error de lectura i es para. Ho he provat unes quantes vegades i sempre em passa el mateix. Sabeu perquè pot ser?
Al obrir la pelicula a l'ordinador em diu que instal·li una cosa que es diu InterActual que sembla com una protecció del DVD.
També he provat de passar la pel·lícula al disc dur amb el DVD Decrypter però em surt un error al cap de poc d'haver començat.
Sabeu alguna altra manera per fer-ho?