TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

TV3...?

Està en un mal moment, però és recuperarà aviat... no té res a veure amb la Terribas.
5
29%
Està perduda. Mai tornarà a ser la d'abans.
2
12%
La Terribas aconseguirà fer-la pujar de nou. Cares noves!
4
24%
Les audiències estan manipulades...
0
No hi ha cap vot
Quan la Generalitat posi els diners que toquen...
6
35%
 
Vots totals: 17

Avatar de l’usuari

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#1

Entrada Autor: huGas.cat » dl. set. 01, 2008 16:10

FormulaTV.com ha escrit:Catalunya
1. Temáticas: 16,3% (+1,3)
2. La 1: 15,9% (+2,3)
3. Antena 3: 15,2% (+0,1)
4. Telecinco: 14,7% (-3,7)
5. TV3: 11,9% (-1,6)
6. Cuatro: 7,8% (+0,2)
7. La 2: 5,2% (+1,2)
8. laSexta: 3,9% (+0,1)
9. K3-33: 2,9% (-0,3)
10. Locales: 2,4% (+0,2)
11. Canal 9: 0,1% (=)
12. ATV: 0,1% (+0,1)
13. IB3: 0,1% (+0,1)
TV3, en pocs mesos ha passat de ser líder a ser la CINQUENA tv més vista a Catalunya. Creieu que recuperarà l'audiència perduda? Que la Terribas podrà resucitar-la?

Ho tenen molt xungo. Cada mes baixen més. Un 11,9%...

Salut,
Gerard
huGas.cat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 01, 2008 16:58, en total s’ha editat 1 vegada.


Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#2

Entrada Autor: aliga » dl. set. 01, 2008 16:28

No hi ha l'opcio que m'agrada.

Ja pujara quan el govern de la generalitat vulgui que canviin les tornes.

No crec que tingui que veure res la terribes ni qualsevol altre director que possin. Si la generalitat no possa els mitjans, no ho res a fer.
Inclos, no m'extranyaria que la terribes saltes ella soleta (si es com jo penso que es :roll: )

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#3

Entrada Autor: Petiso » dl. set. 01, 2008 16:32

Es complicat, en la meva opinió, o fan canvis radicals, o no hi ha res a fer:

- El cuní al carrer. Es un prepotent, i no cau be a ningú. Els matins de TV3 ... s'hauria de dir: els matins del cuní, que fa el que vol.
- El club .... un altre programa "endogàmic", sempre surten els mateixos, i els amics dels mateixos. I el om .... que dolent que es, encara no se com ha durat tant. No te cap credibilitat, i ho fa fatal. Un dia el vaig veure donant unes noticies sèries (morts) i semblava que estigues rient. El programa en general, es semrpe el mateix ... ja li toca canvi.
- Ramon Pellicer ... un altre "clàssic" ....
- Sèries pròpies: no troben una sèrie que "enganxi", totes les que fan son iguals ... proca miseria, vent del pla, culebrots ... etc etc. I quan alguna funciona, en comptes de saber-la acabar, li van donant voltes i mes voltes. Haurien de provar nous formats, series arriscades, tornar a les series d'humor (fa molt que no en fan cap).
- Programes propis: crec que es l'únci que els salva, però cada cop son menys. Trobo a faltar un programa nightlate que enganxi cada dia. A la nit a TV3 que fan ?? no hi ha un programa de referencia.
- Sèries estrangeres: malgrat que les series que fan ens agradin .... reconeixem-ho, son sèries minoritàries que no tenen grans audiències. Herois per exemple, pot ser tot lo bona que volgueu .... però es una sèrie de veure TOTS els capítols, i la gent s'hi va desenganxant (i va perdent audiència). Les altres, les fan a les tantes de la matinada: bombers, vic makey, etc. O diumenge nit que no s'ho mira ningú: justícia, Fiscal Chase.
- Sèries juvenils: en tres paraules: repeticions, repeticions, i repeticions !!! No han fet res de nou en molt de temps ... enèsimes repeticions de one pince, conan, inuyasha, freqüència 04, somnis d'estiu. I a totes hores ... entre setmana i findes fan el mateix. O mes repeticions, de series antigues: tots cinc, el mon perdut, etc.
Menteixo ..... van fer Dawson com a novetat, pràcticament sense publicitat i a les 3 de la tarda ???? Quan els nens estan al cole o al institut.

En resum ...... o fan canvis dràstics, o seguiran baixant. En la meva opinió es clar :-)

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#4

Entrada Autor: Linus » dl. set. 01, 2008 16:46

Estic d'acord amb en Petiso.
Pel meu gust, crec que haurien de deixar de repetir tant i crear alguna cosa més innovadora o diferent, jo ja estic tip de mirar cada dia el diari i lamentar-me que no facin res que valgui la pena o que pugui resultar interessant de veure... i si es dóna el cas ho fan a altes hores de la nit. :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#5

Entrada Autor: huGas.cat » dl. set. 01, 2008 16:57

Petiso, per programa de referència de TV3 ara mateix podria ser el "Polònia", que és dels pocs que se salva.

Però és flipant la manera en què cauen tots:

El Cor de la Ciutat, últim capítol temporada: Altres anys: 40% de share i més d'1.000.000 d'espectadors aprox. Aquest any: 18% de share i 400.000 espectadors aprox.
Ventdelplà: altres temporades: 28, 25% de share aprox. Aquest any: 15, 18, 20% aprox.
Polònia: primeres temporades: 30, 33, 35% de share aprox. L'última temporada: 22, 23% de share aprox.

Per cert, aquest any hi haurà un late night, presentat per l'Helena Garcia Melero. Ho ha dit l'Oriol Grau, el nou director d'entreteniment de TV3, al TVist (un altre programa que haurien de fulminar JA, amb Mari Pau inclosa). Ah! Avui han fet un canvi de "plató" (entre cometes, perquè allò sembla pintat a mà) i de grafismes. Mireu la careta: [hide]

Tan malament estan que no tenen ni peles per fer una careta decent?[/hide]

Aliga, afegida l'opció generalitat. :wink: Si algú creu que falten més opcions, digueu-les.

Salut!
Gerard

P.D.: Jo tampoc suporto el Pellicer. Em fa horticària! Amb aquella mirada... qui es pensa que és?
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#6

Entrada Autor: Linus » dl. set. 01, 2008 17:03

Ostres, quina careta més innovadora! :mrgreen: Impressionant... :roll:
I parlant del Pellicer, us agrada quan fa broma amb en Tomàs Molina gairebé cada dia al Telenotícies nit. A vegades fa gràcia, però cada dia... :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21201
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#7

Entrada Autor: naroatna » dl. set. 01, 2008 17:06

huGas.cat ha escrit:Ho tenen molt xungo. Cada mes baixen més. Un 11,9%..
És penós...
aliga ha escrit: Si la generalitat no posa els mitjans, no hi ha res a fer.
I no els hi posen perquè no hi tenen cap interès, la "fan servir" per anar venent la "seva moto" i poca cosa més.
Petiso ha escrit:Es complicat, en la meva opinió, o fan canvis radicals, o no hi ha res a fer
Totalment d'acord. No perdem l'esperança, però de moment...xungo, xungo.
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#8

Entrada Autor: huGas.cat » dl. set. 01, 2008 17:15

Sabeu d'algun periodista (o actor, etc) que podria estar bé a TV3?

A mi m'encanta l'Ariadna Oltra... a part de guapa, entrevista molt bé i se la veu molt segura davant les càmeres. Llàstima que ara ja l'hagin tornat al 3/24... :(

Salut!
Gerard
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#9

Entrada Autor: bipub » dl. set. 01, 2008 17:47

Jo crec que encara es pot salvar però també penso que hi ha d'haver força canvis.
A mi em sembla que a TV3 ara li falta arriscar una mica més (per aquí també ho heu dit) van donant voltes i més voltes a les coses que han funcionat fins que moren de fàstic i d'avorriment i a vegades s'ha de saber parar a temps (va sobretot pel Cor de la Ciutat).
Hi ha una sèrie de personatges que ho han fet molt bé en algun moment de la seva carrera però que no agraden a tothom i per tant s'ha d'escoltar una mica a la gent del carrer i fer alguna cosa per abastar a més audiència. Jo em penso que no he conegut a ningú que li agradi en Cuní o que no se n'hagi cansat ja. L'Albert Om si que penso que arriba a més gent, a mi al principi m'agradava força com ho feia però ara si no canvia una mica el xip i els tertulians estic d'acord en què tampoc hi fa gaire bé. De'n Pellicer no en parlem i de la Mari Pau tampoc.

I sí! jo també penso que falta entreteniment i noves series de producció pròpia, amb tantes de bones que n'han arribat a fer! I voldria trencar una llança a favor dels homes del temps!! M'encanten!! :roll: :oops:

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#10

Entrada Autor: aliga » dl. set. 01, 2008 17:55

[ho havia de dir]Tantes que repeteixen i no repeteixen La memoria dels cargols[/ho havia de dir]

Els cas es que havien fet produccio propia historica de molt nivell, temps de silenci per exemple, pero ja no es fa res.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

lauriqui
Entrades: 909
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#11

Entrada Autor: lauriqui » dl. set. 01, 2008 18:00

Estic força d'acord amb el que dieu. Tot i així, tinc l'esperança que la Mònica Terribas hi posi ordre ^^

Com dieu, el Pellicer... li veig més gràcia des que hi és el Latre per imitar-lo. Secció "El club" pfff, ja posats m'agradava molt més "La columna", era potser més seriós (també és cert que l'Otero m'agrada molt)

Malgrat tot, no m'agradaria que canviés massa, TV3, a fi de comptes, de moment no té programes tipus salsa rosa (per sort!), en canvi sí documentals i programes de la casa; alguns dels quals, crec, serien impensables a les cadenes estatals
Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#12

Entrada Autor: Linus » dl. set. 01, 2008 18:02

Només per curiositat, no creieu que sèries com 'Ventdelplà' o 'El cor' haurien d'acabar-se? Em refereixo a no fer més temporades... :roll: És veritat que en una sèrie es poden donar moltes voltes però a mi em sembla que ja n'hi ha prou.
Imatge

Avatar de l’usuari

lauriqui
Entrades: 909
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#13

Entrada Autor: lauriqui » dl. set. 01, 2008 18:16

Es veuen força magrejades ja... I segur que més d'un voldríem que l'Emma Vilarasau deixés de patir, pobreta jijijij
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#14

Entrada Autor: Laithenea » dl. set. 01, 2008 18:18

Linus ha escrit:Només per curiositat, no creieu que sèries com 'Ventdelplà' o 'El cor' haurien d'acabar-se? Em refereixo a no fer més temporades... :roll: És veritat que en una sèrie es poden donar moltes voltes però a mi em sembla que ja n'hi ha prou.
I tant !!!!!!!!!!!!!!!! Ventdelplà no l'he vist mai però el cor ja fa anys que no el segueixo, ho han estirat massa. Que es posin les piles i facin alguna cosa nova. :twisted:

I les poques sèries americanes que compren aviam si les posen en un horari més decent, l'altre dia vaig enganxar per casualitat un capítol de bombers de NY i la tinc pendent de baixar-me-la de TR perquè els diumenges de 11 a 1 de la matinada :shock: (almenys l'últim cop que ho vaig mirar) va a ser que no

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

#15

Entrada Autor: Linus » dl. set. 01, 2008 18:19

lauriqui ha escrit:Es veuen força magrejades ja... I segur que més d'un voldríem que l'Emma Vilarasau deixés de patir, pobreta jijijij
:lol: Aquesta dona només guanya per disgustos: Nissaga de poder, Ventdelplà... volem una temporada sabàtica per l'Emma Vilarasau al Carib, o a Caldea! :lol:
Imatge
Imatge

Respon