[ed2k] Enxinant-me (Chining-me)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

[ed2k] Enxinant-me (Chining-me)

Entrada Autor: spk2010 » dt. jul. 08, 2008 21:06

-
Enxinant-me. Les meves aventures a la Xina
Imatge
Sinopsis: A partir de les experiències personals d'un occidental acabat d'arribar, descobrirem els contrastos de la Xina de manera directa. Roger, un encantador i a la vegada infortunat antiheroi, ens guiarà. La història d'en Roger és simple i podria passar-li a més d'un executiu europeu d'una petita empresa: el seu cap l'envia a la Xina, els socis xinesos el traeixen i el seu cap l'acomiada amb un simple e-mail. En Roger, perdut, però amb un cert esperit aventurer, decideix quedar-s'hi. Nombroses aventures, descobriments, nous contactes i amics¿ un munt de situacions increïbles i insospitades l'esperen. Ficció i realitat es combinen en una història divertida i dinàmica, narrada pel mateix Roger en primera persona. Però en Roger no és només en Roger, sinó també tu o jo si arribéssim per primer cop a la immensa Xina.

Dades tècniques:
Nom original: Chining-me
Vídeo: DVB, 688x400, 25fps, XVID, 1230 kbps.
Àudio:
- Català, mp3, 128kbps, 48kHz, JointStereo
Mida: 582 megues

Enllaç eD2K: Enxinant-me - Chining-me

apa, adéu!!!

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2012 15:38

Re: [ed2k] Enxinant-me (Chining-me)

Entrada Autor: online » dj. maig 31, 2012 14:07

Bon dia, gracies por pujar aquesta pelicula/documental, pero fa mesos que el tinc a l'emule y no es baixa, no el te ni una persona completa... el tinc al 42,6 %, algu el te complet per compartir lo pel emule ? o per altra via de descarga.

Un salut y gracies por tot.

Autor del tema
spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dv. juny 08, 2012 20:45

L'acabo de posar a compartir en un altre PC, quan la tinguis completada m'avises i a poder ser la deixes compartint uns quant anys.

Gràcies
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2012 15:38

Entrada Autor: online » ds. juny 16, 2012 10:40

Gracias spk2010, ya me l'he baxat, i crec que els 3 o 4 persones faltants tambe, aun asi la deixare a l'emule compartint :P

Un salut

Respon