Aprofitem aquest post:
he fet un DVDrip amb la configuració del codec Xvid que hi havia al tutorial de la web TotsRucs, he fet molts i molts rips amb aquesta configuració:
Motion Search Precision: 6 - Ultra High
VHQ Mode: 1- Mode Decision
Use Chroma Motion: Checked
Turbo: Unchecked
Frame Drop Ratio: 0
Maximum I-Frame Interval: 250
Min I-Frame Quantizer: 1
Max I-Frame Quantizer: 6
Min P-Frame Quantizer: 1
Max P-Frame Quantizer: 12
Min B-Frame Quantizer: 1
Max B-Frame Quantizer: 12
Trellis Quantization: Checked
El bitrate del vídeo es d'uns 1017 Kbps, l'àudio és AC3 5.1 dual, català 320Kbps i angles a 256Kbps. El bitrate el vaig baixar amb
això.
Problema:
abans de pujar la pel·lícula al FTP l'hi dono una ullada a casa, el meu reproductor es un
MediaGate MG35:
...i al cap d'uns minuts veig una dessincronització.

i penso:
el meu invent per a baixar el bitrate no va prou bé  |
i torno a multiplexar l'àudio i el vídeo amb l'AC3 original, i tampoc funciona, penso
deu se cosa del bolcat del DVD al HD  |
torno a extreure l'àudio del DVD i ho torno a provar, tampoc funciona. He tornat a codificar l'AC3 amb el BeSweet i també amb el SONIC (que utilitzo per a ajuntar els canals 5.1 dels documentals IMAX) i em fa el mateix cada vegada. Aleshores ho comprobo al PC i tot OK, ho gravo en un DVD per a provar-ho en un altre reproductor i també esta ben sincronitzar, o sigui que tantes proves i el primer ja estava bé.
Pregunta:
Doncs que es el que haig de canviar per a que sigui compatible amb el meu reproductor, ja que les pel·licules que em baixo en 5.1 les veig i escolto bé, i el muntatge que faig en 5.1 dels documentals IMAX també les veig/escolto bé.
He trobat aquest manual per a qui pugui interessar:
xvid + ac3 tutorial
Espero que si algú ha llegit fins aquí em pugui ajudar.