[Petició de fonts] Documental 'Some kind of monster'
Moderador: Petiso
[Petició de fonts] Documental 'Some kind of monster'
Ei hola! Doncs he vist que algú per la mula el tenia complert en 2 parts. El fet és que només hi ha una font d'una part i prou així que si algú em pogués ajudar a completar-lo ho agrairia molt ja que és un documental que m'encanta. Bé, us deixo els links de les 2 parts del documental i l'enllaç a l'article que hi ha a la viquipèdia del documental.
- [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Some_Kind_ ... %28film%29[/url]
- [url]ed2k://|file|Metallica%20-%20Some%20kin ... FCBB3A6013|/[/url]
- [url]ed2k://|file|Metallica%20-%20Some%20kin ... 75333384BC|/[/url]
Mercès d'avantmà per qualsevol ajuda i salut!!
- [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Some_Kind_ ... %28film%29[/url]
- [url]ed2k://|file|Metallica%20-%20Some%20kin ... FCBB3A6013|/[/url]
- [url]ed2k://|file|Metallica%20-%20Some%20kin ... 75333384BC|/[/url]
Mercès d'avantmà per qualsevol ajuda i salut!!

Re: [Petició de fonts] Documental 'Some kind of monster'
Mercès company!Messi20 ha escrit:Baixant!

Salut!

-
- Entrades: 329
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
- Ubicació: Barcelona, Can Baró
- Status: Desconnectat

Moltes gràcies a tots aquells que heu contribuit aquest temps, però encara no ho tinc descarregat...
Així que si algú el té complet, doneu-li prioritat sisplau avim si jo i els altres que estem en cua a la mula podem acabar-la...
Mercès d'avantmà i salut!

Així que si algú el té complet, doneu-li prioritat sisplau avim si jo i els altres que estem en cua a la mula podem acabar-la...

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Amirro: Si ja no em veus es perquè ahir ho vaig cancel·lar (no pas completar). El baixava només per ajudar-te tal i com vares demanar però en tot aquest temps (40 dies seguits) no n'he vist cap font complerta.amirro ha escrit:Moltes gràcies a tots aquells que heu contribuit aquest temps, però encara no ho tinc descarregat...![]()
![]()

Tenia el mateix percentatge descarregat que tu, i tot i ser més del 90 i pico %, amb l'Vcl només es veia el principi. Jo diria que aquest arxiu és insalvable a menys que qui el va penjar o algú que el tingués endreçat el tornés a compartir.

Moltes gràcies!