Millor TDT per grabar TV3HD

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
NoahLlibertatPresos
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 31, 2020 16:23
Status: Desconnectat

Millor TDT per grabar TV3HD

#1

Entrada Autor: NoahLlibertatPresos » dt. març 31, 2020 16:44

Salutacions a totes i a tots.
Ja fa temps que rumio comprar-me una TDT per poder gravar TV3HD, ja que tinc una TV Sony que permet gravar però no es pot veure de cap manera a l'ordinador perquè l'HDD que utilitzo per gravar està en un format únic de Sony. La meva pregunta és, sabeu d'alguna TDT que no sigui molt car, que porti DVB-T2, HEVC, H.265, que gravi en HD i em permeti visualitzar després les gravacions a l'ordinador? Gràcies i bon dia.


Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#2

Entrada Autor: r5004 » dt. març 31, 2020 19:55

Doncs jo utilitzo un Siemens m740 (totalment desfasat, però per la tdt SD encara tira) i pel Tv3HD, el DvbViewer (un programa per Windows) amb un parell de capturadores usb. També es pot capturar via IPTV, si tinguessis Movistar.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#3

Entrada Autor: lizgon » dc. abr. 01, 2020 13:07

Jo tinc aquest:
https://www.pccomponentes.com/engel-rt- ... dor-usb-20 ara està molt barat :O
Amb aquest puc gravar dels canals SD i HD com TV3HD, amb els subtítols i tot. L'únic problema que tinc és que la pista d'àudio de l'audiodescripció de TV3HD no me la grava, només em grava el català i la VO, però en els canals SD sí em grava la 3a pista d'àudio amb l'AD en cas de que tingui.

T'ho grava en un USB extern que has de posar-li tu a l'aparell.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#4

Entrada Autor: Adrià05 » dc. abr. 01, 2020 14:07

Jo tinc aquest i ho grava tot: https://www.spc.es/spc-tdt2hd Ha pujat de preu, segurament pel coronavirus.

L'altre opció és si tens Movistar+ per fibra. Llavors amb DvbViewer, la versió gratuita d'aquest o el simple VLC pots gravar.


Autor del tema
NoahLlibertatPresos
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 31, 2020 16:23
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#5

Entrada Autor: NoahLlibertatPresos » dj. abr. 02, 2020 1:25

r5004 ha escrit:
dt. març 31, 2020 19:55
Doncs jo utilitzo un Siemens m740 (totalment desfasat, però per la tdt SD encara tira) i pel Tv3HD, el DvbViewer (un programa per Windows) amb un parell de capturadores usb. També es pot capturar via IPTV, si tinguessis Movistar.
N'he sentit molt a parlar del DvbViewer però no se res sobre el funcionament d'aquest programa i passo de Movistar.
Adrià05 ha escrit:
dc. abr. 01, 2020 14:07
Jo tinc aquest i ho grava tot: https://www.spc.es/spc-tdt2hd Ha pujat de preu, segurament pel coronavirus.

L'altre opció és si tens Movistar+ per fibra. Llavors amb DvbViewer, la versió gratuita d'aquest o el simple VLC pots gravar.
El TDT no té mala pinta però diria que es massa car i no porta H.265 pel futur TDT2. Sobre Movistar vaig estar fa anys amb ells i els paios aquells em van robar més que el govern central així que passo. DvbViewer com he citat abans no se com funciona ni tan sols si es de pagament.
lizgon ha escrit:
dc. abr. 01, 2020 13:07
Jo tinc aquest:
https://www.pccomponentes.com/engel-rt- ... dor-usb-20 ara està molt barat :O
Amb aquest puc gravar dels canals SD i HD com TV3HD, amb els subtítols i tot. L'únic problema que tinc és que la pista d'àudio de l'audiodescripció de TV3HD no me la grava, només em grava el català i la VO, però en els canals SD sí em grava la 3a pista d'àudio amb l'AD en cas de que tingui.

T'ho grava en un USB extern que has de posar-li tu a l'aparell.
Molta gent diu que aquests TDT tenen problemes al gravar ja que a vegades no grava o es corrompeix i no deixa visualitzar la gravació.

Gracies a tothom per les respostes :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#6

Entrada Autor: Adrià05 » dj. abr. 02, 2020 15:53

Sí, és massa car. Jo el vaig comprar per 28 en el seu dia. Ni idea de si rebrà/gravarà senyal h265, però de moment aquest format només el faran servir pel 4K.


Autor del tema
NoahLlibertatPresos
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 31, 2020 16:23
Status: Desconnectat

Re: Millor TDT per grabar TV3HD

#7

Entrada Autor: NoahLlibertatPresos » dj. abr. 02, 2020 16:00

Adrià05 ha escrit:
dj. abr. 02, 2020 15:53
Sí, és massa car. Jo el vaig comprar per 28 en el seu dia. Ni idea de si rebrà/gravarà senyal h265, però de moment aquest format només el faran servir pel 4K.
Gracies per respondre :D , al final suposo que de moment es comprarme una nova televisió que porti DVB-T2 amb HEVC i posibilitat de gravar.
Imatge

Respon