[ed2k] El vol del Fènix (2004)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

[ed2k] El vol del Fènix (2004)

#1

Entrada Autor: mario1911 » ds. feb. 02, 2008 1:25

EL VOL DEL FÈNIX
Imatge
EL VOL DEL FÈNIX (Flight of the Phoenix)

Idioma versió original: anglès
Producció: Twentieth Century Fox Film Corporation, Davis Entertainment, Aldrich Group i Optional Pictures, 2004 (Estats Units)
Direcció: John Moore
Durada: 113 minuts
Guió: Scott Frank i Edwards Burns, basat en el guió de la pel·lícula de 1965 "The flight of the Phoenix", de Lukas Heller
Fotografia: Brendan Galvin (color)
Música: Marco Beltrami
Intèrprets: Dennis Quaid (Frank Towns), Tyrese Gibson (A.J.), Giovanni Ribisi (Elliott), Miranda Otto (Kelly), Hugh Laurie (Ian), Tony Curran (Rodney)

Un avió s'estavella al desert de Mongòlia. Els supervivents s'enfronten a les dures condicions climàtiques, a la manca de provisions i a la nul·la esperança d'un rescat. A mesura que el temps passa, l'única idea que tenen per poder sobreviure és gairebé un impossible: construir un nou avió amb les peces que no van quedar danyades en l'accident.

VIDEO: DVDRIP XVID (ARXIU 1'20 GB)
AUDIO: DVB-CATALÀ - ANGLÈS


Imatge

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Linus » ds. feb. 02, 2008 9:42

Gràcies mario1911!
Baixant i compartint :D
Imatge

Respon