vic mackey en català?
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 1
- Membre des de: dj. nov. 28, 2013 19:28
- Status: Desconnectat
vic mackey en català?
algu em podria pasar els links de vick mackey en català? a la pagina no puc veuel, no se si ja estanborrats o ke pasa :S
-
- Entrades: 21
- Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Re: vic mackey en català?
Jo acabo de fer una cerca a l'emule i m'han sortit un muntàs d'episodis "Vic Mackey" de diferents temporades en català que porten la desinència comuna de "mecanoscrit.cat" amb força fonts d'intercanvi. Els arxius que hi surten (a l'emule) de "totsrucs.cat" estan amb 0 fonts.
T'aconsello que te'ls decarreguis perquè per a mi és una sèrie absolutament genial. Val la pena veure-la tota!!!!!! Les 7 Temporades!!!! A més, si tens la sort de poder-la tenir en català, el doblatge d'en Vic és espectacularment millor que no pas el que fan en castellà (jo la tinc tota original i, òbviament, tot y que que vaig mirar-me si existia una versió amb el doblatge en català o amb subtítols en la nostra llengua, no hi va haver manera).
Descarrega-la si pots, creu-me: Cal veure-la!!!! (I si pots veure-la en VO, millor.)
T'aconsello que te'ls decarreguis perquè per a mi és una sèrie absolutament genial. Val la pena veure-la tota!!!!!! Les 7 Temporades!!!! A més, si tens la sort de poder-la tenir en català, el doblatge d'en Vic és espectacularment millor que no pas el que fan en castellà (jo la tinc tota original i, òbviament, tot y que que vaig mirar-me si existia una versió amb el doblatge en català o amb subtítols en la nostra llengua, no hi va haver manera).
Descarrega-la si pots, creu-me: Cal veure-la!!!! (I si pots veure-la en VO, millor.)
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: vic mackey en català?
Doncs són al seu lloc de sempre
[url]http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... erie&id=72[/url]
La més cordial benvinguda a TotsRucs!
Fins aviat!

La més cordial benvinguda a TotsRucs!

Fins aviat!