[ed2k] La Franny i les sabates màgiques (DVBrip) [35/104]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

[ed2k] La Franny i les sabates màgiques (DVBrip) [35/104]

Entrada Autor: naroatna » dl. ago. 19, 2013 22:53

La Franny i les sabates màgiques (Franny's Feet)
DVBrip català-english per naroatna
Imatge
Em dic Franny, tinc cinc anys i mig i el que m'agrada més d'aquest món és passar les tardes a la sabateria de l'avi. Ell no ho sap, però jo m'emprovo totes les sabates que li porten els clients, abans de portar-les a la caixa de les sabates per arreglar. Em fan viure unes aventures al·lucinants! Una vegada amb unes botes de muntanya vaig acabar al Tibet, i amb unes sandàlies en una platja de Mèxic! Voltant món també m'he trobat personatges ben estrambòtics, com un ratpenat que li feia por la foscor, o un flamenc a les Bahames que el posava nerviós volar. T'ho imagines?! On em portaran, avui, els meus peus?! Si vols, m'hi pots acompanyar!

Dades tècniques del ripeig:
Durada: 11 minuts aprox. cada capítol
Mida: 120 MB aprox. segons c/capítol
Còdec vídeo: XviD @ 1290kbps, 25fps, 704x396 (16:9)
Còdec àudio 1: MP3 @ 128 kb/s CBR, estèreo 48000Hz
Còdec àudio 2: MP3 @ 96 kb/s CBR, estèreo 48000Hz

Temporada 01
(1 - 26)
La Franny i les sabates màgiques -05- Projecte pilot (Franny's Feet - Pilot Project)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -17- L'armadillo al·lèrgic (Franny's Feet - Armadillo Allergy)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -25- Bon Halloween (Franny's Feet - Happy Halloween)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

Temporada 02
(27 - 52)
La Franny i les sabates màgiques -26- Neu a Jamaica (Franny's Feet - Snowy Jamaica)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -34- Les garses trapelles (Franny's Feet - Mischievous Magpies)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

La Franny i les sabates màgiques -35- Quins tremolins! (Franny's Feet - Shiver Me Timbers)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -39- Perdudes a Mèxic (Franny's Feet - Lost in Mexico)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -40- Com a casa, res! (Franny's Feet - No Place Like Home)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -45- Ja ho faré després! (Franny's Feet - Mount Do It Later)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -48- Paciència (Franny's Feet - Bee Patient)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

Temporada 03
(53 - 78)
La Franny i les sabates màgiques -64- Petita proesa a la neu! (Franny's Feet - It's Snow Small Feat)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

La Franny i les sabates màgiques -65- Tunelvisió (Franny's Feet - Tunnel Vision)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -68- Llums en la nit (Franny's Feet - Light in the Night)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -71- Cap a l'oest! (Franny's Feet - Westward Ho)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -73- L'esquirol despistat (Franny's Feet - Scatterbrained Squirrel)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -77- Pota d'hipopòtam (Franny's Feet - Unhappy Hippo)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

Temporada 04
(79 - 104)
La Franny i les sabates màgiques -82- Mans de mantega (Franny's Feet - Butter Fingers)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -83- Pinta bé! (Franny's Feet - Picture This)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -84- So somort (Franny's Feet - Sound Advice)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -85- Jocs de la selva (Franny's Feet - Rainforest Games)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -86- Quin cacau! (Franny's Feet - Shake Those Beans)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -87- Papallones en l'aire (Franny's Feet - Flight of Fancy)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -88- Tòtem tort (Franny's Feet - Totem Trouble)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -89- El papa pingüí (Franny's Feet - Papa Penguin)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -90- El ball de miralls (Franny's Feet - Ballroom Bugaboo)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -91- Colors de casament (Franny's Feet - Wedding Day Woe)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -93- De puntetes (Franny's Feet - On Your Toes)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -94- Quin número! (Franny's Feet - It Figures)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -98- Desfilada de tulipes (Franny's Feet - Tulip Parade)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -99- Pandemònium (Franny's Feet - Pandemònium)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -100- Parlis com parlis (Franny's Feet - So to Speak)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -101- Molt ben dit! (Franny's Feet - Sweet Talk)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -102- Amics vells, amics nous (Franny's Feet - Old Friends, New Friends)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -103- Fer el mico! (Franny's Feet - Going Ape!)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Franny i les sabates màgiques -104- Collita de disfresses (Franny's Feet - Halloween Harvest)(DVBrip dual català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
naroatna

Re: [ed2k] La Franny i les sabates màgiques [23/104] Nous !!

Entrada Autor: naroatna » dc. ago. 21, 2013 23:24

Afegits uns quants més, de moment com si diguéssim al dia. Com ja he comentat al fil del projecte aquesta sèrie la vaig estar gravant en anteriors emissions, finalment m'he decidit a posar-m'hi i quan pugui miraré de localitzar les captures antigues també, per si puc tapar forats i/o avançar, ja veurem.

Pel que fa a la numeració em vaig decidir per ordenar-los en base a la llista que hi ha la Wiquipèdia perquè em va semblar la millor solució, de fet no els fan pas per parells com originalment sembla ser que es varen estrenar, sinó que un dissabte en fan 3, diumenge només 1, un altre dia seran 2, però sempre "individuals" no pas ben seguits, segons els hi convé i clar al primer li enganxen una capçalera i al darrer un final, però com ara també m'he trobat un capítol que diria que li varen afegir un final que no era el que li pertocava i vet aquí que jo no mi he pas volgut trencar més les banyes ni perdre temps en afegir capçaleres ni finals, així doncs que són DVBrip tal com raja, queda dit i al qui no li agradi que no s'hi casi. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
naroatna

Re: [ed2k] La Franny i les sabates màgiques (DVBrip) [35/104

Entrada Autor: naroatna » dv. set. 13, 2013 0:25

Imatge