- 1990-1991 (La Lliga d'en Jordi Culé)
- 2008-2009 - El Barça de Guardiola, un equip campió (resum Lliga)
- 2009-2010 - La Lliga més llarga (resum Lliga) --> descarregant (2 fonts, lent)
- 2010-2011 - TV3 - Ens ho passarem bé (resum temporada -inclou Lliga òbviament)
Per això m'encantaria completar aquesta sèrie amb (és la meva petició) els resums (tots els gols seria massa) de les Lligues des que jo sóc viu:
- 1991-1992 (ACTUALITZACIÓ: Trobat Tots els gols del Barça liga 91-92.mp4 a http://bitsnoop.com/tots-els-gols-del-b ... 93036.html descarregat via Torrent)
- 1992-1993
- 1993-1994
- 1997-1998
- 1998-1999
i
- 2012-2013 (la millor Lliga de la història, suposo que BarçaTV o Esports3 deuen estar preparant el resum, potser?) ACTUALITZACIÓ: al web d'Esports3 he trobat el documental Més que un títol, Programa especial del Barça, campió de la Lliga 2012-13.: http://www.esport3.cat/video/4575111/Mes-que-un-titol (baixat amb TV3 a la saca)
***
Veig que hi ha una sèrie discontinuada que seria fantàstica completar, però sé que seria ben difícil anar completant, ja que és un tema molt específic:
F.C. Barcelona, Els Gols del 2010 (BarçaTV) ---> descarregant (2 fonts, lent)
F.C. Barcelona, Els Gols del 2011 (BarçaTV)
ACTUALITACIÓ: A Youtube hi ha tots els vídeos de Llegendes del Barça, Barça Legends (Amor, Bakero, Begiristain, Eto’o, Guardiola, Henry, Kluivert, Koeman, Laudrup, Luis Enrique, Rivaldo, Romario, Ronaldinho, Ronaldo i Stòitxkov), utilitzant [url]http://keepvid.com[/url] es poden descarregar via web molt més ràpidament que via eMule. No sé si tocava dir-ho aquí però és que crec que més d'un culé que llegeixi això m'ho agraïrà

ACTUALITACIÓ: A [url]http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... idshare%29[/url] hi ha una bona col·lecció de vídeos del Barça, bastants en català, alguns dels quals ja són a Totsrucs però d'altres que no.
Qualsevol informació o suggeriment també serà ben rebut. Aprofito per donar les gràcies a tots aquells que us heu currat tots aquests ripejos per a què aprofitats com jo poguem tenir tota una senyora Barçateca a l'Arxiu personal. Bona nit, força Barça!
