Pel·lícules, cicles, etc.
Moderadors: Oliana, Petiso
-
Autor del tema
PIZARRÍN
- Entrades: 945
- Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: PIZARRÍN » dl. oct. 08, 2012 9:09
WOOCHI, CAÇADOR DE DIMONIS
Sinopsi:
Jeon Woo Chi és un mag taoista de l'era Joseon que és acusat d'un delicte i és condemnat “eternament” per una maledicció. El segell d'aquesta maledicció es trencarà 500 anys més tard en la Corea contemporània, revivint la clàssica “Història de Jeon Woo Chi” en els temps moderns com un heroi que està llest per eradicar als monstres d'aquest nou món. Encara que lamentablement Jeon Woo Chi no va aprofitar del tot la seva nova oportunitat com heroi, degut a que està més interessat en les dones i la seva sensibilitat poètica que en la pràctica del seu prodigiós talent en la màgia taoista.
Fitxa tècnica
Títol original: Woochi
Any: 2009
Durada: 130 min.
País: Corea del Sud
Direcció: Choi Dong-hun
Guió: Benoît Jacquot, Gilles Taurand
Música: Young-kyu Jang
Fotografia: Yeong-hwan Choi
Intèrprets: Su-jeong Lim, Yun-seok Kim, Dong-won Kang, Jung-ah Yum, Yun-shik Baek, Ju Jin-mo (AKA Joo Jin Mo), Young-chang Song, Hae-jin Yu, Hyo-jin Kim.
Productora: BK Pictures / CJ Entertainment / Opus Pictures / United Pictures / Zip Cinema
Gènere: Fantasia | Comèdia | Aventures | Acció | Històrica
Dades tècniques
Muntatge: PIZARRIN
Qualitat: DVDrip
Grandària: 1,93 Gb.
Codec vídeo: XviD 1.2.2 Final (doble passada)
Bitrate vídeo: 1594 Kbps Qf: 0.289
Resolució: 720 x 306
Idiomes:
- Català: DOLBY 5.1 (AC3 256 Kbps 48000 kHz)
- Coreà: DOLBY 5.1 (AC3 256 Kbps 48000 kHz)
Subtítols en català: Sí.
Elink
Woochi, caçador de dimonis [2009] [DVDrip AC3 5.1 català - coreà] per PIZARRIN (TotsRucs.cat).avi
PIZARRÍN l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2012 15:23, en total s’ha editat 2 vegades.
Una salutació, PIZARRÍN.
-
Rogers28
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. abr. 03, 2011 21:31
- Ubicació: Kepler-22b
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Rogers28 » dj. oct. 11, 2012 11:29
Moltes gràcies per la peli, sembla molt interessant.
Voldría saber si la compartiràs en micro-HD o en BDrip. És habitual trobar en el fòrum la versió SD i l'HD per la mateixa peli.
Moltes gràcies!
-
Autor del tema
PIZARRÍN
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: PIZARRÍN » dj. oct. 11, 2012 12:32
Rogers28 ha escrit:Moltes gràcies per la peli, sembla molt interessant.
Voldría saber si la compartiràs en micro-HD o en BDrip. És habitual trobar en el fòrum la versió SD i l'HD per la mateixa peli.
Moltes gràcies!
Home en principi no tenia previst fer la versió HD de aquesta peli...
Però si estàs/esteu molt interessats en una versió en alta definició, es podria arreglar.
Qui estaria interessat en una versió HD?

Una salutació, PIZARRÍN.
-
Rogers28
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Rogers28 » dj. oct. 11, 2012 14:01
Si no ho tenies previst fer-ho no et preocupis, no vull causar molèsties

...estic apunt d'acabar de baixar la versió DVDrip que estas compartint i alhora una versió BDrip que he trobat amb un bitrate de 10,0Mbps i d'aspect 1920px/816px. És una versió amb altres idiomes. Com els dos arxius son de 136 min intentaré muntar-ho a veure si no es desincronitza l'àudio. Moltes gràcies novament per la peli no la coneixia i tinc ganes de veure-la.
-
Autor del tema
PIZARRÍN
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: PIZARRÍN » dj. oct. 11, 2012 15:06
Rogers28 ha escrit:Si no ho tenies previst fer-ho no et preocupis, no vull causar molèsties

...estic apunt d'acabar de baixar la versió DVDrip que estas compartint i alhora una versió BDrip que he trobat amb un bitrate de 10,0Mbps i d'aspect 1920px/816px. És una versió amb altres idiomes. Com els dos arxius son de 136 min intentaré muntar-ho a veure si no es desincronitza l'àudio. Moltes gràcies novament per la peli no la coneixia i tinc ganes de veure-la.
Doncs en sembla que l'àudio no et servirà si no el canvies els frames per segon (fps).
Suposo que la versió que t'estàs baixant es un matroska. Si és així los fps de los ripejos de blu-ray solen ser de 23.976 o 24.000 fps.
L'àudio d'aquesta versió en DVDrip es de 25.000 fps i la seva duració real es de 130 minuts (no els 136'' que posa a la fitxa de Filmaffinity) per això no et coincidirà sinó l'adaptes.
Sinó t'han surts, la meva oferta segueix en peu.

Una salutació, PIZARRÍN.
-
Rogers28
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Rogers28 » dl. oct. 15, 2012 10:54
Gràcies pels aclariments tècnics, em pensava que tenien el mateix temps de duració. Vaig aturar la baixada del BDrip. Aquest cap de setmana he vist la teva versió DVDrip. És una pel·lícula molt recomanable.
Feu una feina excel·lent per normalitzar la llengua, moltes gràcies. La versió DVD i BD té l'àudio amb coreà, català, castellà però si no fos per vosaltres és impossible trobar l'àudio. Els uploaders l'esborren tot i ocupar pocs MB.