Laberint d'ombres

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Laberint d'ombres

Entrada Autor: kivar » dt. jul. 10, 2012 17:52

Fa molt, molt de temps va començar a publicar-se una sèrie al fòrum de Tots Rucs. Era la vella LABERINT D'OMBRES, un gran clàssic de la sobremesa de TV3. Tots estàvem il·lusionats, la veiem cada dia que publicàveu capítols... Era tan emocionant. La Gemma Aymerich, el Salvador Borés... Estàvem desitjant que es publiqués un capítol més per saber els seus destins... Però... Un temible dia, els administradors de la pàgina van pensar que era millor deixar-la de banda, inacabada,... Faltava temps als administradors per publicar totes les bones sèries del moment...

I em pregunto... Quan es va perdre aquesta il·lusió per aquesta sèrie? QUI va decidir tancar-la al baúl de los recuerdos per no treure-la mai més? Ens van dir que tornaria, que tinguéssim paciència, que tornaria més revifada encara... La vam tindre, i a poc, a poc, vam perdre la paciència, i l'esperança de poder veure el final.

Em va recordar al Canal 9, que ens va deixar BOLA DE DRAC Z i SHIN CHAN a meitat, i mai més es va tornar a saber.,..

Qui tria quines sèries són bones i quines són dolentes? Perque deixar de banda LABERINT i posar capítols en valencià de CAÇAFANTASMES... té delicte...

Ja que no crec que torni aquesta sèrie... algú la té per poder canviar per alguna sèrie que tingui jo? Algú em pot ajudar? Algú la té sencera des del 186 fins al 260 que la tinc gravada jo en VHS???

GRÀCIES.

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Re: Laberint d'ombres

Entrada Autor: MetalHead » dt. jul. 10, 2012 23:52

Fa 2 o 3 anys la van repetir pel 300, feien 2 capítols de laberint i 2 de estació d'enllaç. No sé si la van posar sencera...
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. jul. 11, 2012 11:10

Hola Kivar!

Primer et contestaré com administrador: en aquesta pàgina, el administrador NO decideix res de res. Son els propis ripejadors qui decideixen quan i com comparteixen o deixen de compartir els seus ripejos.

I ara contestaré com a ripejador: si no es diu el contrari, el projecte NO està cancel·lat, així que algun dia o altre ens ficarem al dia. Jo mateix estic acabant sèries que tenia pendents de fe temps, algun dia li tocarà a Laberint.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant

Entrada Autor: kivar » dt. des. 18, 2012 22:14

Pel 2013 ens podeu donar esperances de continuar la sèrie?
Saluts i BON NADAL a tothom.

Respon