Comento aquí perquè no em vau enviar cap contestació per correu. A veure si em podeu ajudar. Molt bona feina nois!
Sputnik
Moderador: Petiso
-
Astrokaito
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: dv. maig 04, 2012 19:47
- Status: Desconnectat
Sputnik
Hola, és la primera vegada que escric en el fòrum o sigui que demano una mica de pietat per si no ho he fet com calia. Bé, la meva petició és si podrieu penjar els capítols del programa Sputnik ja que m'interessen bastant sobretot el que fan fer recentment sobre Ozzy Osbourne.
Comento aquí perquè no em vau enviar cap contestació per correu. A veure si em podeu ajudar. Molt bona feina nois!
Re: Sputnik
Doncs mira, n'hi ha bastants...Astrokaito ha escrit:Hola, és la primera vegada que escric en el fòrum o sigui que demano una mica de pietat per si no ho he fet com calia. Bé, la meva petició és si podrieu penjar els capítols del programa Sputnik ja que m'interessen bastant sobretot el que fan fer recentment sobre Ozzy Osbourne.
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... rie&id=314
Espero que et serveixi!
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
Astrokaito
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: dv. maig 04, 2012 19:47
- Status: Desconnectat
Re: Sputnik
Si si, en tinc un munt de programes descarregats de l'Sputnik, però el que m'interessa ara mateix és l'últim de: Déu beneeixi Ozzy Osbourne. Gràcies!