Salutacions.
M'he proposat penjar a l'eMule la sèrie documental de TV3 "Mediterrània" dirigida per Ramon Folch. La tinc gravada en dvd's i a més la conservo en el disc dur del dvd gravador. Els 50 capítols, d'uns 25 minutets cadascun, estan gravats del canal 33 (TDT). Estan sencers, ben gravats, amb una qualitat d'imatge acceptable, tot i que l'àudio és el propi de les cintes de vídeo originals i això ja sabeu com va...
En definitiva, us escric perquè necessito ajuda per resoldre els entrebancs que he tingut en el procés de passar els arxius a .avi amb DVD2AVI. Els detalls prefereixo donar-vo'ls a través de correu particular per tal de no allargar-me ara massa...
Doncs això, si algú sap com puc passar aquestos 50 capítols des dels dvd's, o fins i tot, des del disc dur del dvd gravador, a l'eMule, si us plau, feu-m'ho saber d'immediat. La sèrie s'ho mereix. Jo per la meua part, prometo posar molta voluntat.
Fins aviat i gràcies anticipades.
PROJECCTE "MEDITERRÀNIA" SÈRIE COMPLETA (50 CAPÍTOLS)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: PROJECCTE "MEDITERRÀNIA" SÈRIE COMPLETA (50 CAPÍTOLS)
Al fer-ho utilitzant el fòrum estaràs ajudant a algú que es trobi en la mateixa situació que tu.TORRONDET ha escrit: Els detalls prefereixo donar-vo'ls a través de correu particular per tal de no allargar-me ara massa...
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Autor del tema - Entrades: 16
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 16:35
- Ubicació: Ermita de Sant Antoni i Santa Bàrbara
MÉS SOBRE EL PROJECTE "MEDITERRÀNIA"
Us comunico que en principi, he resolt els problemes que tenia per penjar la sèrie a l'eMule... He penjat els 13 primers capítols i els trobareu cercant "Mediterrània. 01", i aíxí fins a "Mediterrània. 13". Com us deia en el primer missatge, voldria crear els enllaços als diferents capítols des de TotsRucs. COM HO HE DE FER? AJUDEU-ME SI US PLAU, NO HO HE FET MAI I EM FA MOLTA IL·LUSIÓ POSAR LA SÈRIE A L'ABAST DE TOTA LA COMUNITAT D'USUARIS. Salutacions i fins aviat. Continuaré penjant més capítols i comunicant-vos'ho com fins ara.
P.d. Si teniu oportunitat digueu-me que us sembla la edició dels capítols... Ho he fet el millor que he pogut.
P.d. Si teniu oportunitat digueu-me que us sembla la edició dels capítols... Ho he fet el millor que he pogut.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: PROJECCTE "MEDITERRÀNIA" SÈRIE COMPLETA (50 CAPÍTOLS)
TORRONDET els enllaços te'ls crea el propi eMule en posar-hi el que sigui a compartir (per veure'ls doncs a l'arxiu corresponent botó dret i opció mostrar enllaç)TORRONDET ha escrit:Us comunico que en principi, he resolt els problemes que tenia per penjar la sèrie a l'eMule... He penjat els 13 primers capítols i els trobareu cercant "Mediterrània. 01", i aíxí fins a "Mediterrània. 13". Com us deia en el primer missatge, voldria crear els enllaços als diferents capítols des de TotsRucs. COM HO HE DE FER? AJUDEU-ME SI US PLAU, NO HO HE FET MAI I EM FA MOLTA IL·LUSIÓ POSAR LA SÈRIE A L'ABAST DE TOTA LA COMUNITAT D'USUARIS. Salutacions i fins aviat. Continuaré penjant més capítols i comunicant-vos'ho com fins ara.

Alguns post de referència al respecte de les publicacions i consells per compartir via emule:
- Normes per a la publicació d'elinks: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=8&t=50
- Com compartir un fitxer via emule: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=1273
- Consells de com compartir a l'emule per a uploadejadors: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=1345
I si et queda algun dubte doncs a disposar.

Fins aviat!

Moltes gràcies!