Perdona per la tardança, la meva vida personal últimament està explotant per totes bandes i fins que no l'estibilitzi i no trobi el temps equilibrar-la em costa trobar temps per fer muntatges i respondre
Si, Meca i Godowk comprimeixen l'àudio, de fet Godowk molts cops agafava els àudios de meca, que tenen alguns errors com el framerate i un mal downmix, si vols els millors àudios de la 2, 3 i Clone Wars pls contacta'm per privat i t'els cedeixo (Telegram)
Pels episodis 7 8 i 9 el que més recomanaria seria comprar els blu-rays i ja, són barats i són la millor font possible, (AC-3 5.1 640Kbps) els tinc extrets i vaig fer unes versions "Cutres", te les puc passar per telegram si vols. (si tens consola de Playstation o Xbox pots reproduïrlos sense problema i de fet recomano aquesta opció si vols una solució ràpida i fàcil)
Sobre aquests muntatges, estan força obsolets ja. Degut a noves versions fetes a The Original Trilogy i filtracions recents, sabem que Disney Planeja fer un Master REAL i OFICIAL en 4K HDR i Dolby Vision de la 4 5 i 6 sense els efectes especials pel febrer del 2027, i per això no estic treballant en Star Wars, m'ho estic guardant per fer-les bé. (I també perque aquest va ser dels meus primers muntatges. vaig cometre MOLTS errors)
Realment, pots pasar amb els Blu-rays oficials del 2020 per la 2, 3 i 7 8 i 9 pel català, per la resta si vols fer un muntatge, pls agafa els 720p, són els millors àudios ja que es van fer al framerate original de doblatge (25 per al 4 i 5 i 23.976 per la 6) Gràcies!!