Números Correlatius
Re: Números Correlatius

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
naroatna
- Entrades: 21347
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
No sé que em passa amb el google, ni si només és a mi, però fa un parell de dies que cada cop em costa més "veure" imatges. Ara mateix encara em surt més estrany, veig tot quadres color gris, com si estiguessin ocultes i només les puc mirar individualment, d'una en una.

Moltes gràcies!

igual et falta un plugin o se t'ha espatllat,a mi fa molt poc el fairefox em va baixar actual-litzacions,igual es aixonaroatna ha escrit:No sé que em passa amb el google, ni si només és a mi, però fa un parell de dies que cada cop em costa més "veure" imatges. Ara mateix encara em surt més estrany, veig tot quadres color gris, com si estiguessin ocultes i només les puc mirar individualment, d'una en una.
Ahir em vaig trobar en que havien modificat la cerca d'imatges, però podia veure les miniatures i obrir les imatges sense problemes...naroatna ha escrit:No sé que em passa amb el google, ni si només és a mi, però fa un parell de dies que cada cop em costa més "veure" imatges. Ara mateix encara em surt més estrany, veig tot quadres color gris, com si estiguessin ocultes i només les puc mirar individualment, d'una en una....

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
naroatna
- Entrades: 21347
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Doncs justament he rebut una actualització del Firefox que de moment sembla que ho ha solucionat.

Moltes gràcies!