Vaig llegir a no se quin post del Petiso, que els ripejos tenien que ser 640 x el-que-fos. Aixo de 704 quina norma (o no) es??

Si tinc que fer els 16:9 amb aquesta resolucio, cap problema, pero no sabia que tenia que ser aixi

Salut a tothom
Moderadors: xordi, Ripejadors
Doncs potser hi ha algun fil que s'hauria d'actualitzar de tant en tant...Petiso ha escrit:Aquest fil es del 2008 ..... no ha plogut ni res desde aleshores :-p
De fet, en aquella època no feien pràcticament res en 16:9 (tot era 4:3).
Refaig el segon capítol doncs.Petiso ha escrit:He estat mirant el capítol que tinc capturat i jo faria:
...
704x396 (16/9)
...
Encara tinc dificultats per diferenciar els àudios.Petiso ha escrit:àudio cat 96kbps Mono (el que tinc el audio es mono mono).
...
Espero que quan el demuxi no tingui cap sorpresa!Petiso ha escrit:PD: El que deia que tenia ..... em falta el principi
Codi: Selecciona’ls tots
704x396 (16/9)
Crop: 2, 2, 2, 2 (Pot variar d'episodi en episodi!!)
fielddeinterlace (no blend)
1250kbps
àudio cat 96kbps Mono
àudio vo 96kbps Mono
Sí, aquests paràmetres ja haurien de ser els definitius.aliga ha escrit:Aixi, que els meus els faig amb aquests parametres, no??
Si no dieu res, aquest nit els faig.
Salut a tothom
Doncs si vas amb molta feina segueixo jo sol, o si no ens podem anar tornant.aliga ha escrit:Com ho fem a partir d'ara?
Al 33 tampoc en tenen, i jo ho capturo tot (tv3 i 33).aliga ha escrit:Jo penso continuar capturant els del dissabte al mati a TV3, que no porten publi pel mig (no se si els del 33 n'en tenen)
Salut a tothom
Si et sembla bé, en fem un cada un. El d'avui el faig jo que el tinc ben demuxat, i a tu et tocarà aquest:aliga ha escrit:Doncs com vulguis.
Et puc fer de suplent o podem fer-los alternats. Com et vagi be
Salut a tothom
Codi: Selecciona’ls tots
2010-05-15 09:25:00 (TV3) Els camioners del glaç - El repte dels participants
ProjectX ha escrit:...
...
-> we have 54 warnings/errors.