BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Penjats el 6x11,6x12 i 6x13

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Holaaa!!
Em podeu ajudar amb l'1x21 i l'1x22 per acabar amb T1??
Fins aquí completat i descarregant ara 2x03.
Gràcies!!!
Gràcies!!!
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Fet!. T'he donat slot i donaré prioritat de descàrrega a aquests dos capítuls.Vega ha escrit:Holaaa!!
Gràcies!!!
Tal faràs, tal trobaràs.
Gràcies.enfotimada ha escrit:Fet!. T'he donat slot i donaré prioritat de descàrrega a aquests dos capítuls.Vega ha escrit:Holaaa!!
Gràcies!!!

Jo no sé com es fa això de donar slot i prioritat de descàrrega, i a mi em va molt bé l'ajuda.
Tinc a alguns descarregant, però no hi ha ningú nou a TR que em digui que necessita.
-
Per donar slot a algú, l'has d'incorporar com a amic i obrir la pestanya de missatges, on t'apareixen tots els amics. Després, selecciona l'amic i amb el botó dret et donarà la opció de donar-li slot. M'he explicat bé?
No t'amoïnis si ningú no et demana ajuda. Jo, quan tots els que l'heu demanada esteu desconnectats, dono slot a algun altre usuari de fora que alguna vegada m'hagi ajudat, ecara que no ho demani.

No t'amoïnis si ningú no et demana ajuda. Jo, quan tots els que l'heu demanada esteu desconnectats, dono slot a algun altre usuari de fora que alguna vegada m'hagi ajudat, ecara que no ho demani.

Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Per donar slot a algú, l'has d'incorporar com a amic i obrir la pestanya de missatges, on t'apareixen tots els amics. Després, selecciona l'amic i amb el botó dret et donarà la opció de donar-li slot. M'he explicat bé?![]()
Aixi m'agrada
la qüestio es k no parin de "rular" megas de BH
Pim Pam Pim Pam,megas vienen megas van
Pim Pam Pim Pam,megas vienen megas van

Si, t'has explicat molt bé és això de "establecer puesto reservado para amigo", no? no veig res més semblant..enfotimada ha escrit:Per donar slot a algú, l'has d'incorporar com a amic i obrir la pestanya de missatges, on t'apareixen tots els amics. Després, selecciona l'amic i amb el botó dret et donarà la opció de donar-li slot. M'he explicat bé?![]()
Ara mateix no veig a ningú conectat. Aquesta nit apagaré l'ordinador doncs. Però continuo demanant l'1x21 i l'1x22. Si no es poden aquests, ja m'esperaré. De la T2 començo ara per el 2x05 en endevant.
Gràcies!!!
enkara no els has descarregat?Vega ha escrit:Si, t'has explicat molt bé és això de "establecer puesto reservado para amigo", no? no veig res més semblant..enfotimada ha escrit:Per donar slot a algú, l'has d'incorporar com a amic i obrir la pestanya de missatges, on t'apareixen tots els amics. Després, selecciona l'amic i amb el botó dret et donarà la opció de donar-li slot. M'he explicat bé?![]()
Ara mateix no veig a ningú conectat. Aquesta nit apagaré l'ordinador doncs. Però continuo demanant l'1x21 i l'1x22. Si no es poden aquests, ja m'esperaré. De la T2 començo ara per el 2x05 en endevant.
Gràcies!!!
¬¬'
no t'havian donat slot per acabar la t1?
buenu es igual dema els tens penjats
-
Jo els tinc a compartits per la Vega i li dono slot quan la veig connectada, però em desapareix sovint.
Vega, quan completis la t1, ja m'ho diràs, que la guardaré perquè no hi veig a ningú més descarregant-la.
Jo també t'avisafé, Loft, quan pugui acabar de descarregar el 4x22 i el 4x24 que em queden de la t4, però fa dies que no aconsegueixo descarregar-ne més de 9,31 Mb. Crec que ahir no vaig arribar a les 5 Mb. Però t'agraeixo que comparteixis el que em falta
.
Com que l'Anlunita ha desaparegut del tot (ja no la veig compartint cap temporada), aturaré les peticions d'altres temporades i continuaré demanant els capítuls per ordre. De manera que dexo en descàrrega aquests dos que em falten de la t4 i començaré a demanar el 5x01.
Vega, quan completis la t1, ja m'ho diràs, que la guardaré perquè no hi veig a ningú més descarregant-la.
Jo també t'avisafé, Loft, quan pugui acabar de descarregar el 4x22 i el 4x24 que em queden de la t4, però fa dies que no aconsegueixo descarregar-ne més de 9,31 Mb. Crec que ahir no vaig arribar a les 5 Mb. Però t'agraeixo que comparteixis el que em falta

Com que l'Anlunita ha desaparegut del tot (ja no la veig compartint cap temporada), aturaré les peticions d'altres temporades i continuaré demanant els capítuls per ordre. De manera que dexo en descàrrega aquests dos que em falten de la t4 i començaré a demanar el 5x01.
Tal faràs, tal trobaràs.
A veure uku jo ara fa dies k no et dono slot,pensava k entre la anlunita la Naro i algu altre anavas progressant
jo normalment serveixo a ellas dos pq son les k van mes avançades (Kuan ellas no hi son serveixo a algu altre,normalment tu o la Vega),i per tant k ellas no es kedin sense capituls x servir pq si les atrapas tu a elles dos,sereu tres usuaris per descarregar de mi i llavors si k veure megas novas al vostre pc molt de tant en tant
jo no tink problemas per veuret,a vegades estas desconectada pero tu apagas el pc de tant en tant,no? intentare ajudarte a completar akest dos de la t4 el mes aviat posible
a cuidar.se
jo normalment serveixo a ellas dos pq son les k van mes avançades (Kuan ellas no hi son serveixo a algu altre,normalment tu o la Vega),i per tant k ellas no es kedin sense capituls x servir pq si les atrapas tu a elles dos,sereu tres usuaris per descarregar de mi i llavors si k veure megas novas al vostre pc molt de tant en tant
jo no tink problemas per veuret,a vegades estas desconectada pero tu apagas el pc de tant en tant,no? intentare ajudarte a completar akest dos de la t4 el mes aviat posible
a cuidar.se
-
Sí, algunes nits, si s'ha escalfat molt, l'apago però, si veig que m'has donat slot o que hi ha l'Anlunita compartint capítuls, el deixo engegat tota la nit.LoFt ha escrit: jo no tink problemas per veuret,a vegades estas desconectada pero tu apagas el pc de tant en tant,no?
L'Anlunita ja no la trobo en cap temporada. Si de cas, diguem tu què li estàs donant i jo també m'hi enganxaré. Fins fa dos dies, la vaig veure en la t6, però ja no la veig.
Gràcies per ajudar-me.
Tal faràs, tal trobaràs.
Ara mateix hem tiba el 6x13
pero si t'enganxas tu potser tens conflictes de fonts amb mi,entre el 4x22 i el 6x13
pero si t'enganxas tu potser tens conflictes de fonts amb mi,entre el 4x22 i el 6x13
-
Jo m'hauria enganxat a descarregar de l'Anlunita i t'hauria deixat a tu en el 4x22, però no veig l'Anlunita compartint res. No ho entenc. Potser té desconfigurat el directori de compartits.LoFt ha escrit:Ara mateix hem tiba el 6x13
ANLUNITAAAAAAAAAAAAAA, què està passant?. Per què ja no em dones res?.

Tal faràs, tal trobaràs.
donks no u zé,uku
parlau amb l'Anlunita,a mi tant la naro com ella estan en cua per descarregar de mi el 6x13 ara mateix,no entenc com no trobas cap de les dues fonts
buenu ara t'has tornat a enganxar amb mi,aprofita ara i completa els dos episodis de la t4,deixaa el pc engegat tota la nit si no esta massa caleeeeentorrrrru

parlau amb l'Anlunita,a mi tant la naro com ella estan en cua per descarregar de mi el 6x13 ara mateix,no entenc com no trobas cap de les dues fonts

buenu ara t'has tornat a enganxar amb mi,aprofita ara i completa els dos episodis de la t4,deixaa el pc engegat tota la nit si no esta massa caleeeeentorrrrru

-
VISCA:
l'Anlunita torna a compartir la t6. Descarrego el 6x07 perquè ja tinc els anteriors i el 6x13.
Veig la Naro en el 4x22, però a massa distància per arribar a atraparla. Hauré d'esperar que es torni a connectar en Loft per completar aquesta temporada.
Ahir també vaig descarregar uns Mb de la Laithenea, que no véia desde fa temps, però l'he tornat a perdre.
No hi ha ningú compartint la t5. Loft, quan acabem la t4, la posaràs a compartir?.
Gràcies a tots.
Per la meva part, he donat slot a en Xurrixic, quan he vist que es connectava. La Vega i en Davitet estan desconnectats.
Vega, quan et connectis, diga'm si has completat la t1 perquè no hi tinc a ningú més demanant-la i la retiraria.

Veig la Naro en el 4x22, però a massa distància per arribar a atraparla. Hauré d'esperar que es torni a connectar en Loft per completar aquesta temporada.
Ahir també vaig descarregar uns Mb de la Laithenea, que no véia desde fa temps, però l'he tornat a perdre.
No hi ha ningú compartint la t5. Loft, quan acabem la t4, la posaràs a compartir?.

Gràcies a tots.

Per la meva part, he donat slot a en Xurrixic, quan he vist que es connectava. La Vega i en Davitet estan desconnectats.
Vega, quan et connectis, diga'm si has completat la t1 perquè no hi tinc a ningú més demanant-la i la retiraria.
Tal faràs, tal trobaràs.