Ordinador portatil, sense cds i amb software preinstal.lat.

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Ordinador portatil, sense cds i amb software preinstal.l

Entrada Autor: aliga » dj. maig 19, 2011 8:51

javinglish ha escrit:Quan vaig provar tot aixó, ja havia engegat el netbook. Fins i tot l'hi havia fet totes les actualitzacions i el tinc al dia.
Perfecte!
javinglish ha escrit:He llegit uns quants articles mes i també he vist gent que posa que ha fotmatat pero despres ha tingut problemes per aconseguir un software indispensable de HP, que es fa servir per engegar/apagar el wifi i el bluetooth. Han mirat de posar-se en contacte amb HP i ni el seu servei d'atenció al client ha sapigut solucionar el problema i trobar el software necessari. Increible!
A mi em va passar una cosa similar amb un notebook de les darreries de hp i compaq per separat.
Era un CQ Armada WS que venia amb win2000. Quan el vaig volguer passar a XP, vaig tenir força feina per trobar tots el drivers al web de la marca (que a l'epoca ja era HP). Sempre hi ha alguna cosa que no actualitzan, ja sigui botons especials, el model d'una tarjeta que varia depenent del moment de la fabricacio, etc.
Podries dir-nos el model d'aquest HP? Vaig ser distribuïdor de la marca, i de vegades he tret alguna cosa directament de gent que hi conec d'alla dins.
javinglish ha escrit:Amb aquesta nova informació que vaig trobar, ara penso que amb aquest particular netbook no seria una bona idea fer una instal.lació "neta" del S.O. Windows 7. Potser el millor es ara que el tinc tot actualitzat, fer una imatge del disc dur i una vegada feta, anar treient software (o bloatware com també l'anomenen) un per un i estar segur de que no trec res critic.
Bona pensada.

Salut a tothom

Imatge Imatge Imatge

Respon