[ed2k] Àngels i Sants (DVBrip)(7de7) COMPLETA !!!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Àngels i Sants (DVBrip)(7de7) COMPLETA !!!
A mi em surten dos fonts com a mínim a cada capítol ...... així que paciència i descarregar d'un en un.
Adéu !
Adéu !

Hola Petiso
Jo desprès de varies hores soles he trobat fonts de del capítol 6 (que estic en cua i sense problemes) pero dels altres no hi trobe fons operatives...
Conforme els baixe els marcaré en "llançament" pero si hi han mes usuaris buscan aquesta serie
Adeu
Gracies por el "ripeo"Petiso ha escrit:A mi em surten dos fonts com a mínim a cada capítol ...... així que paciència i descarregar d'un en un.
Adéu !

Jo desprès de varies hores soles he trobat fonts de del capítol 6 (que estic en cua i sense problemes) pero dels altres no hi trobe fons operatives...

Conforme els baixe els marcaré en "llançament" pero si hi han mes usuaris buscan aquesta serie
Adeu

Hola Petiso:
Avui no hi han fonts. Use el Emule v.050a .... La meva llista de servidors está actualiçada i per eixemple hara estic conectat a un razorback. Estic descarregan altes archius amb facilitat, bona conexio i a velocitat de "creuer"
però no hi trobe fonts (ninguna font, no perque no i estiguen conectats sino que no hi ha detectada ninguna)
¿creus que es normal o me recomanes alguna configuració espècial??
Gracies
Avui no hi han fonts. Use el Emule v.050a .... La meva llista de servidors está actualiçada i per eixemple hara estic conectat a un razorback. Estic descarregan altes archius amb facilitat, bona conexio i a velocitat de "creuer"

¿creus que es normal o me recomanes alguna configuració espècial??
Gracies

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Tens el KAD activat??
El que te recomano es només tinguis un dels 7 capitols baixant, la resta en stop.
Adéu !!
El que te recomano es només tinguis un dels 7 capitols baixant, la resta en stop.
Adéu !!

Si, en efecte, KAD activat.Petiso ha escrit:Tens el KAD activat??
Ok. Aixi ho faréPetiso ha escrit: El que te recomano es només tinguis un dels 7 capitols baixant, la resta en stop.
Adéu !!

Que llástima...
cuasi dues setmanes sense apagar emule... i no hescarregat res... de res...
Desesperació.....

Desesperació.....

-
- Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola Morgan007!Morgan007 ha escrit:Que llástima...![]()
cuasi dues setmanes sense apagar emule... i no hescarregat res... de res...
![]()
![]()
![]()
Desesperació.....![]()

Doncs aquesta sèrie és de las que tinc compartint des de temps era temps i ara mateix no veig tenir-ne cap petició.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
El recomparteixo tots (excepte el setè, que no el trobo). A veure si en ficrecre i en txarli també poden donar un cop de mà 
Salut!

Salut!
Dit, i fet. Había actualizat els servidos de altra font pero hara he ficar el server.met que recomnen en el post que m'has referenciat.naroatna ha escrit:Hola Morgan007!![]()
Doncs aquesta sèrie és de las que tinc compartint des de temps era temps i ara mateix no veig tenir-ne cap petició.Per altra banda ara me n'adono que vares comentar que estaves connectat a un servidor "razorback" i resulta que aquests em semblaria que ja no son dels més fiables. Si vols fer una ullada aquí [url]http://www.adslzone.net/postt55732.html[/url] veuràs quins diuen que actualment són els "bons" i com actualitza-t'hi. Jo ho vaig fer perquè em passava quelcom semblant que tu i va ser com "ficar oli en un llum" així que sincerament t'ho recomano.
![]()
Fins aviat!
Graciès

Bòna noticia!!!!!! GracièsOliana ha escrit:El recomparteixo tots (excepte el setè, que no el trobo). A veure si en ficrecre i en txarli també poden donar un cop de mà
Salut!

Ja tinc el primer capitòl al PC!!!!!!!!!!!!
Compartin i esperan els altres
Gracies a tots pers els vostres comentaris i per compartir.

Compartin i esperan els altres

Gracies a tots pers els vostres comentaris i per compartir.

Braviiiiiiiisssssssssiiiiiiiiimo
Ja están descarregats els 7 capitols
Recompartinlos tots
Ja están descarregats els 7 capitols

Recompartinlos tots

Ei! Se que fa molt de temps del seu ripeig, pero he abaixat tots els capitols a falta del número 4.
Algu seria tant amable de compartirmel? Fa un mes que el tinc a mitges i res.. no avança.
Merci!!
Algu seria tant amable de compartirmel? Fa un mes que el tinc a mitges i res.. no avança.
Merci!!
-
- Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Disculpa pel retard però pel que veig semblaria que ara per ara segueix "incomplet" a la xarxa aquest capítol 4 així que acabo de posar-lo a recompartir amb llançament a fi de que es pugui tornar a descarregar sencer, si per alguna cosa no avancés doncs avisa que farem els possibles.dimoniet ha escrit:Ei! Se que fa molt de temps del seu ripeig, pero he abaixat tots els capitols a falta del número 4.
Merci!!

Fins aviat!

Moltes gràcies!