Tots amb Noemí Rubio! expedientada per vestir de blaugrana!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

Autor del tema
Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf
Status: Desconnectat

Re: Tots amb Noemí Rubio! expedientada per vestir de blaugrana!

Entrada Autor: Pol NRG » dc. maig 20, 2009 23:10

...per punts:

1er. - La Noemí Rubio és de sang culé i li agrada jugar a futbol, i va fitxar per l'únic equip de la ciutat que la volia, el Real Club Deportivo Español, per així poder jugar al futbol i guanyar-se les garrofes (clar i català). A la seva vida privada quan no trevalla (fora del Español), pot fer el que li vingui en gana; jo quan surto de la feina no hi tinc CAP vincle amb la meva empresa; només faltaria que una culé es tingués que reprimir perquè te un contracte amb un altre club.

2on. - És... REAL CLUB DEPORTIVO ESPAÑOL, i sempre ha estat així, estem a Catalunya, una nació que res te a veure amb España; ..per tan, ESPAÑOL va amb "Ñ" doncs no es digne de portar la "NY" catalana.

Una mica d'historia perica:
Fundado en 1900.Con el nombre de Sociedad Española de Football. En 1912 el Rey Alfonso XIII, concede el titulo de real al club. En 1909 el club pasaba a llamarse Club Deportivo Español.

I d'aquesta imatge fa molt poc ESCUDO DE LA UEFA 1987-88:
http://www.fuerzaperica.com/media/galer ... a-9299.jpg

"ESCUDO BORDADO DEL AÑO 1988, (LA CAMPAÑA DE LA UEFA), ESTE ES EL ESCUDO QUE A PARTIR DE 1912 LLEVO EL CLUB CUANDO EL 25 DE ABRIL DE ESE AÑO SE LE OTROGÓ EL TITULO DE REAL, SE INCLINARON LAS LINEAS AZULES Y SE INSCRIBIÓ EL NOMBRE DENTRO DEL CIRCULO, HUBO VARIANTES EN EL TAMAÑO DE LA CORONA O DEL CIRCULO, PERO SIEMPRE EL MISMO ESCUDO.PRECIOSO Y REAL"

3er. - Res te a veure la rivalitat "Barça - R. Madrid" amb "Barça - EspaÑol", vage que està a anys llum una de l'altre.

4art. - Imaginem que el Barça fitxa Casillas, i fa el mateix que la Noemí Rubio però vestit del Madrid celebrant la victoria del Madrid a una copa del rei; estic segur que el FC Barcelona no li diria res de res; ..només faltaria! :D

Tot i això; quan veia jugar el EspaÑol (un equip petit de la ciutat), sempre em deia: "pobrisons, ..a veure si guanyen i se salven, ..a veure si guanyen i passen la següent eliminatoria europea" sí això ho deia jo, un culé independentista; ..però vist lo vist, ara només vull que perdeu i si baixeu a segona millor! :evil:

punt!
POL
Pol NRG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 21, 2009 0:33, en total s’ha editat 2 vegades.

...

javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger

Entrada Autor: javinglish » dc. maig 20, 2009 23:34

[hide]
[/hide]

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dc. maig 20, 2009 23:43

Petiso ha escrit:Emmmm, el arle en cap cas ha dit que sigueu el equip B de ningú, sino que molts seguidors del espanyol, tenen mes afinitat al Madrid que al Barça.
En cap moment he volgut donar entendre això. Si és el que s'ha entès, ho lamento.
He entès a l'arakelov perfectament, i només he volgut donar el meu punt de vista sobre el tema.
Repeteixo que en cap moment he interpretat les paraules de l'arakelov.
Pol NRG ha escrit:
2on. - És... REAL CLUB DEPORTIVO ESPAÑOL, i sempre ha estat així, estem a Catalunya, una nació que res te a veure amb España; ..per tan, ESPAÑOL va amb "Ñ" docs no es digne de portar la "NY" catalana.

Una mica d'historia perica:
Fundado en 1900.Con el nombre de Sociedad Española de Football. En 1912 el Rey Alfonso XIII, concede el titulo de real al club. En 1909 el club pasaba a llamarse Club Deportivo Español.
Si us plau, no enganxis només la part que t'interessa. Si has mirat això, també sabràs que fa anys que van canviar el nom:
En 1995, para adaptarse a la nueva legislación deportiva española, el club modifica ligeramente su nombre añadiendo "de Barcelona" al final y pasa a llamarse Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona S.A.D.
De la mateixa manera que sabràs que es va dir Espanyol perquè Barcelona ja estava agafat i Català també. I al incloure l'equip un parell de jugadors vascos i un andalús (la resta de jugadors eren catalans, el Barça no pot dir el mateix) van decidir-ho així.

I suposo que si tu decidissis anar al registre a canviar-te el nom, pels motius que fossin, t'agradaria que et diguessin pel teu nou nom i no pel que t'has canviat, oi? Doncs, si us plau, només et demano que ho diguis pel seu nom. Gràcies.

Bé, jo ja dono per tancat el tema, si algú vol discutir aquest tema amb mi, li prego que faci servir la missatgeria privada.
Per acabar, tornaré a dir el que penso sobre el tema:
Crec que obrir-li un expedient i apartar de l'equip a la noia és una exageració, però trobo que no està malament que li donin un toc d'atenció. Suposo que si us pagués microsoft no sortiríeu al carrer foten pestes de windows, que a l'endemà estaríeu al carrer XD (per exemple).

Vinga, que vagi bé!
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dj. maig 21, 2009 0:01

En quant al tema que ens ocupa (l'expedient), crec que una persona vinculada (i amb sou) d'una entitat, no ha de fer-se fotos mostrant els colors de l'altra entitat que també té equip femení a la ciutat.
Ara bé, els de les escompinyes Dani crec que haurien de demostrar estar per sobre d'aquestes "pequeñeces" i no l'haurien d'haver expedientat.
En aquest sentit, estic bastant d'acord amb l'Ayu.

També el meu missatge és el primer i l'últim. No sóc futbolero, i me n'alegro molt tant quan guanya un equip com l'altre.
De petit un anava molt Sarrià perquè el meu gran avui m'hi portava, i l'altre diumenge acostumava a anar al Camp Nou, doncs el meu pare m'hi portava.

A reveure.

Autor del tema
Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf

Entrada Autor: Pol NRG » dj. maig 21, 2009 0:27

..jo també dono per tancat el tema, més encara després de veure el resultat d'aquestes enquestes al forum del EspaÑol:

Qué te parece la inclusión de la senyera en la camiseta?
http://rcdespanyol.crearforo.es/foro/vi ... php?t=4068

Que himno os gusta más?
http://rcdespanyol.crearforo.es/foro/vi ... php?t=1409

Con quien simpatizas +, Madrid, Barça o ninguno?
http://rcdespanyol.crearforo.es/foro/vi ... .php?t=332

¿Estás a avor de los cánticos contra el Bar$a?
http://rcdespanyol.crearforo.es/foro/vi ... php?t=2430

...sense comentaris :D

ciao,
POL :wink:
...

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58

Entrada Autor: taopaipai » dc. juny 17, 2009 21:58

Ahir, dia 16 de juny, la van entrevistar a Catalunya Ràdio a Els Millors Anys

Respon