[Projecte] Spanglish (2004) - Pel·lícula
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Spanglish (2004) - Pel·lícula
Només he vist dos minuts inicials, però diria que el castellà també era doblat.
Quedava horrible, però menys horrible que l'efecte que causa sentir una veu no doblada dins d'algo completament doblat : P
Quedava horrible, però menys horrible que l'efecte que causa sentir una veu no doblada dins d'algo completament doblat : P

-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Capturada OK sense errors.
A veure.
S'ha creat molta espectació d'aquesta peli, amb l'anunci a la web, i un munt d'entrades al projecte, quan en un principi la meva intenció era (si l'emissió era decent) fer-ne un DVBrip, doncs crec que és una peli "menor".
No és una peli espectacular i que amb un DVBrip n'hi pot haver prou, però si preferiu un DVD+TDT caldrà esperar uns quants dies, a no ser que algú la vulgui muntar ja.
I en quant a subtítols, posaré els que ha emès TV3, que són una transcripció de la pel·lícula (si parlen en català, els subs són en català, i el poc que parlen en castellà, els subs són en castellà).
Oli
A veure.
S'ha creat molta espectació d'aquesta peli, amb l'anunci a la web, i un munt d'entrades al projecte, quan en un principi la meva intenció era (si l'emissió era decent) fer-ne un DVBrip, doncs crec que és una peli "menor".
No és una peli espectacular i que amb un DVBrip n'hi pot haver prou, però si preferiu un DVD+TDT caldrà esperar uns quants dies, a no ser que algú la vulgui muntar ja.
I en quant a subtítols, posaré els que ha emès TV3, que són una transcripció de la pel·lícula (si parlen en català, els subs són en català, i el poc que parlen en castellà, els subs són en castellà).
Oli
Podem esperar, com prefereixis.
I jo intentaré sincronitzar/fer els subs en anglès.
Adéu !
I jo intentaré sincronitzar/fer els subs en anglès.
Adéu !

-
L'he feta en DVBrip (el logo queda a fora la imatge), i al final he fet els subtítols en català i en anglès (gràcies spk).
Aquest vespre quedarà publicada.
Així que no cal que facis subtítols.
Aquest vespre quedarà publicada.
Així que no cal que facis subtítols.
Menys feina doncs 
Esperant !
PD: Avisa quan la publiquis, que canviaré el vídeo de la web pel de V :-p

Esperant !
PD: Avisa quan la publiquis, que canviaré el vídeo de la web pel de V :-p

-
el publicaré a la 1 de la nit perquè aquesta nit estic al cine i no podré fer-ho abans...
Però canvia-ho quan vulguis.
Però canvia-ho quan vulguis.