[Projecte] Roseanne [1a al sac!]
Moderadors: xordi, Ripejadors
Perdo per no dir res fins ara .... però aquestes festes han estat molt dures (de captures i de compromisos socials :-p).
Dos coses:
- Tema com que fer pagar 1 euro per persona per la primera temporada, farem la recol·lecta quan comprem la segona (i tercera) temporada (no ens n'oblidem no )
- Tema muntatge: no hem tingut massa temps, però esperem aviat poder començar a penjar capítols. A mes ens hem trobat problemes tècnics: els capítols del DVD tenen "censura" respecte els capítols emesos per TV3. I estem mirant com ho solucionem.
Adéu !
Dos coses:
- Tema com que fer pagar 1 euro per persona per la primera temporada, farem la recol·lecta quan comprem la segona (i tercera) temporada (no ens n'oblidem no )
- Tema muntatge: no hem tingut massa temps, però esperem aviat poder començar a penjar capítols. A mes ens hem trobat problemes tècnics: els capítols del DVD tenen "censura" respecte els capítols emesos per TV3. I estem mirant com ho solucionem.
Adéu !
No se m'acut quina censura es pot aplicar a aquesta sèrie
Quan m'he trobat en casos així he afegit el troç de vídeo que falta de la tele. No s'hauria de notar molt el canvi si la qualitat de la TDT és bona (només apareixerà el logo). El problema és que l'àudio anglès quedarà tallat (però no es po tenir tot )
Hi ha molts talls?
Si necessiteu ajuda, estic disponible.
Quan m'he trobat en casos així he afegit el troç de vídeo que falta de la tele. No s'hauria de notar molt el canvi si la qualitat de la TDT és bona (només apareixerà el logo). El problema és que l'àudio anglès quedarà tallat (però no es po tenir tot )
Hi ha molts talls?
Si necessiteu ajuda, estic disponible.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Bones noticies! ja hem aconseguit muntar el primer episodi (si ja se que ha passat 1 mes i mig ), però els senyors que van fer el dvd, han tallat escenes completes per algun motiu q només ells sabran, una escena d'1 minut, després un altre de 20 segons i el final una altra escena... weno com a altres posts abans s'havia dit.
Espero començar a penjar-lo akta tarda!
Per cert com farieu els subs?
Espero començar a penjar-lo akta tarda!
Per cert com farieu els subs?
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Doncs el promès es deute, ja està el primer episodi aquí:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=2450#2450
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=2450#2450