al emule hi ha el 16, 17 i 18

es "normal" que apareixin allà abans que aqui ? jo aviso per si de cas

PETONS A TOTS I MOLTES GRACIES PER TOT, COM SEMPRE

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Baixa-te'ls d'un en un. Si en fiques varis a la vegada, fa que les fonts es reparteixin i et surtin en vermell, i a la llarga te baixen mes lents tots.shinnosuke ha escrit:m'estic baixant tots els capitols de la sèrie , es veu bastant bé , com em vas dir tu els pasaré a format DVD , però no sé que passa que els primers capitols em surt la barra vermella i no baixa res , com hauria de fer per tindre els capitols lo mes rapid possible?
Ara mateix no puc ficar-te slot, per problemes de disc dur he tingut que deixar de compartir els primers.shinnosuke ha escrit:vols que ens donem el messenger i ens afegim com amic a l'emule ?
A la llarga això sol ser perjudicial. Ja que la gent es descomprimeix per veure'ls, i deixa de compartir la imatge de tots els capítols.shinnosuke ha escrit:no pots mirar de afegir els capitols en una imatge jo crec que d'aquesta manera baixaria mes rapid que no pas un en un
Ara faran "Laura" pel 300 .... no t'estranyi que d'aquí poc facin la que tu dius, ja que es de les que falta per re-emetre pel 300.shinnosuke ha escrit:Jo estic a l'espera que TV3 es adir el CANAL300 emeti la sèrie de " ROSA " que van rodar a MANRESA , tinc moltes ganes de recordar vells temps de la ciutat que ha canviat molt el centre ciutat , no paro de demanar.lis que emetin la sèrie que nomès consta de uns 50 capitols i en 10 DVDs ja faria prou els gravaria a la màxima qualitat com estic fent amb Estació d'Enllaç